//
کدخبر: ۲۴۹۳۵ //

ننگ دولت گذشته با تغییر تابلو پاک نمی‌شود/ مو به موی حرف‌های قالیباف و رییسی کپی حرف‌های احمدی‌نژاد است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با طرح این پرسش که مدیران و وزیران احمدی‌نژاد اکنون در پشت پرده ستاد چه نامزدی هستند، گفت: اجازه نخواهیم داد این افراد با تغییر قیافه مردم را فریب دهند، مو به موی حرف‌های قالیباف و رییسی کپی حرف‌های احمدی‌نژاد است با این تفاوت که احمدی‌نژاد کارنامه نداشت اما اینها کارنامه روشنی دارند.

ننگ دولت گذشته با تغییر تابلو پاک نمی‌شود/ مو به موی حرف‌های قالیباف و رییسی کپی حرف‌های احمدی‌نژاد است

به گزارش فرتاک نیوز، سعید شریعتی در مراسم ستاد پویش اصلاحات گفت: ما امروز با شرایطی مواجه هستیم که دولت چهارسال مسائل را در داخل و خارج پیش برده، آن هم در شرایطی که در بدترین دوران تاریخ ثبت شده، کشور را تحویل گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه پرده پوشی و‌ نگفتن واقعیت‌ها چاره دردهای کشور نیست، اظهار کرد: ما باید مردم را محرم فرض کنیم و بگوییم چطور جریانی بدون ریشه با حمایت قدرت‌های داخلی توانست در سال ۸۴ به قدرت برسد و به مرور به جایی می‌رسد که هیچ کس حاضر نیست مسئولیت آن دولت را بپذیرد.

عضو حزب اتحاد ملت با طرح این پرسش که مدیران و وزیران احمدی‌نژاد اکنون در پشت پرده ستاد چه نامزدی هستند؟،‌ ادامه داد:  نقش نیکزاد در وضعیت سال های گذشته چه بوده است؟ بررسی کنید ببنید مه‌آفرید امیرخسروی با کدام یک از وزرای دولت قبل در ارتباط بوده است. مگر می‌توان فراموش کرد که چه کسی بابک زنجانی را به ایران آورد؟

او تاکید کرد: ننگ هشت سال گذشته با تغییر تابلو پاک نمی‌شود و اجازه نخواهیم داد این افراد با تغییر قیافه مردم را فریب دهند، مو به موی حرف‌های قالیباف و رییسی کپی حرف‌های احمدی‌نژاد است با این تفاوت که احمدی‌نژاد کارنامه نداشت اما اینها کارنامه روشنی دارند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: سه هزار تحصیل کرده کشور نامزد شورای شهر شدند چون از وضعیت موجود ناراضی هستند.

شریعتی خطاب به قالیباف گفت: شما هیچ گزارشی به مردم از هزینه چند هزار میلیاردی ندادید. هر شهروند تهرانی به خاطر عملکرد ضعیف قالیباف، هفت میلیون تومان بدهکار است. اطمینان داشته باشید تلویزیون هر روز اعتراض پیمانکاران به شهردار بعدی را نشان می‌دهد.

او به اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها اشاره کرد و گفت: بد است که بیست و سه دقیقه صحبت کنید و بیست نهاد و مقام رسمی حرفهای شما را تکذیب کنند.

 

منبع: خبرداغ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان