//
کدخبر: ۹۹۰۴ //
فایننشال تریبون:

سپرده گذاری‌های بانکی ایران طی ۹ ماه اخیر افزایش یافته است

پایگاه فایننشال تریبون در گزارشی نوشت که سپرده‌گذاری‌های بانکی ایران طی ماه‌های اخیر افزایش یافته و حدود 27 درصد رشد داشته است.

سپرده گذاری‌های بانکی ایران طی 9 ماه اخیر افزایش یافته است

فایننشال تریبون در گزارشی نوشت که سپرده‌گذاری‌های بانکی ایران طی ماه‌های اخیر افزایش یافته و حدود 27 درصد رشد داشته است.

فایننشال تریبون نوشت: بانک مرکزی ایران روز پنجشنبه گزارشی درباره بخش‌های بانکی و آمار سپرده‌گذاری طی نه ماهه نخست سال مالی جاری را در بانک‌های ایران منتشر کرده است.

بنا به آمار بانک مرکزی ایران در این گزارش آمده است که سپرده‌گذاری‌های کوتاه مدت در طول این نه ماه افزایش پیدا کرده و حدود 51 درصد از کل سپرده‌ها را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این گزارش نوشته شده است که میزان رشد سپرده‌های بلند مدت در طول 12 ماه اخیر نسبت به سپرده‌های کوتاه مدت افزایش بیشتری داشته است.

فایننشال تریبون نوشت: سپرده‌های بلند مدت در ماه پایانی سال مالی جاری در مقایسه با ماه دسامبر سال 2015، 36 درصد افزایش داشته و این آمار برای سپرده‌های کوتاه مدت 19.4 درصد بوده است.

بنا به گزارش فایننشال تایمز به نقل از بانک مرکزی مقدار سپرده قرض‌الحسنه بانک‌های ایران نیز رشدی معادل 34.8 درصد داشته است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان