//
کدخبر: ۸۳۸۵ //
رئیس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد

مشمولان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم های مربوط به ثبت نام را پر کرده باشند و کاغذی را دریافت کرده اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است.

به گزارش  فرتاک نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی گفت: افرادی از نظر سازمان خصوصی سازی مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و به این سازمان ارسال کرده باشند.

 

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: البته این سازمان فرمهای آنها را بررسی کرده و پس از این مرحله، دعوتنامه های مربوطه را به دست مشمولین رسانده است و مشمولین نیز پس از درج اطلاعات لازم، این فرم و سایر مدارک لازم را به تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت داده اند و در مقابل کاغذی را دریافت کرده اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است و در حال حاضر بسیاری از مشمولین این برگه ها را دارند.

 

وی اضافه کرد: بنابراین مشمولانی که در سالهای گذشته این مراحل را طی کرده اند، مشمول نهایی سهام عدالت نام می گیرند.

 

پوری حسینی در خصوص مشمولینی که این برگه ها را گم کرده اند یا برگه های سهام عدالت آنها مفقود شده است گفت: این دسته از مشمولین نباید نگران باشند؛ چرا که برگه های سهام عدالت آنها محفوظ است و مشخصات آنها از جمله کد ملی ملاک عمل قرار خواهد گرفت. بر این اساس اطلاعات کامل مشمولین در سازمان خصوصی سازی محفوظ و قابل دسترسی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

 

رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: البته اگر کسی برگه سهام عدالت خود را گرفته باشد و در حال حاضر در قید حیات نباشد نیز سهامش محفوظ است و در زمان آزادسازی، وراث آنها می توانند در این زمینه اقدام کنند.

 

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص تازه متولدینی که سهام عدالت ندارند نیز اذعان داشت: سهام عدالت به افرادی که تازه که متولد شده اند تعلق نمی گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان