//
کدخبر: ۷۸۷۳ //

تداوم برداشت حداکثری از میدان مشترک پارس جنوبی در فصل سرما

پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در ١٠ ماه امسال ١٨ میلیارد و ٣٠٤ میلیون متر مکعب گاز را فرآورش کرده است.

تداوم برداشت حداکثری از میدان مشترک پارس جنوبی در فصل سرما

به گزارش فرتاک نیوز، محمد سعیدیان، رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، بیش از ١٨ میلیارد و ٣٠٤ میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم فرآورش شده است.

وی افزود: از این میزان گاز دریافتی، در همین بازه زمانی ١٦ میلیارد و ١٣٢ میلیون متر مکعب گاز به خط پنجم سراسری ارسال شده است.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده، ٢٠ میلیون و ٢٧١ هزار و ٦٧٨ بشکه میعانات گازی نیز در این پالایشگاه تولید شده است.

وی تاکید کرد: پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با فعالیت‌های موثر، مشارکت گروهی همه واحدهای عملیاتی آمادگی کامل برای تولید پایدار گاز کشور را دارد.

رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گازی پارس جنوبی، عنوان کرد: در ١٠ ماه امسال، ١٠٩ هزار و ٦٤٨ تن گوگرد دانه‌بندی در این پالایشگاه تولید شده است.

سعیدیان با اشاره به میزان گاز ارسالی به پتروشیمی پارس گفت: در همین بازه زمانی یک هزار و ١٣٩ میلیون استاندارد مترمکعب گاز به پتروشیمی پارس ارسال شده است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در بهترین حالت تولید پایدار گاز قرار دارد و این مسئله نتیجه همکاری و همدلی همه متخصصان و کارکنان  پالایشگاه‌های مجتمع عظیم گازی کشور است.

 

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان