//
کدخبر: ۶۴۵ //

نخستین تصویر درز شده از سامسونگ گلکسی اس ۸ ، خیلی واقعی به نظر نمی رسد!

بنابراین برای دیدن گلکسی اس 8 سامسونگ، بهتر است خیلی به این عکس بسنده نکنید و همچنان منتظر تصاویر بیشتر و رسمی تر باشید.

نخستین تصویر درز شده از سامسونگ گلکسی اس 8 ، خیلی واقعی به نظر نمی رسد!

همان طور که می دانید، این روزها شایعات مربوط به گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ، بسیار فراگیر شده و همه جا صحبت از پرچم دار بعدی این شرکت کره ای است. خیلی ها معتقدند این گوشی اواخر فوریه (اوایل اسفندماه) به صورت رسمی رونمایی می شود. اما برخی دیگر عنوان کرده اند که به دلیل کمبود قطعات، این محصول اواسط آوریل معرفی می شود. اما موضوعی که قطعاً برای همه ما روشن است، این است که تمامی نگاه ها به گلکسی اس 8 دوخته شده؛ چرا که گلکسی نوت 7 نتوانست انتظارها را برآورده کند و این گوشی باید به نوعی آبروی از دست رفته سامسونگ را دوباره برگرداند.

 

به طور طبیعی، تا کنون حدس و گمان های زیادی در خصوص طراحی و مشخصات گلکسی اس 8 مطرح شده، اما امروز موضوعی که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، نخستین تصویری است که از این گوشی در توییتر چینی موسوم به ویبو، منتشر شده است. آیا این همان گلکسی اس 8 است که قرار است به عنوان پرچم دار بعدی سامسونگ معرفی شود؟

 

این عکس کمی مشکوک و غیر حقیقی به نظر می رسد. خصوصاً که ظاهر این گوشی بسیار شبیه به گلکسی اس 7 اج است و لوگوی سامسونگ نیز به حدی در جلوی دستگاه خودنمایی می کند که به آن ظاهری غیر طبیعی بخشیده است.

 

دکمه هوم فیزیکی در این گوشی به چشم نمی خورد که البته این موضوع در شایعات نیز آمده است. اما موضوعی که سوالات زیادی را در ذهن ما ایجاد کرده این است که کلیدهای ناوبری خازنی بر روی صفحه دیگر دیده نمی شوند و این پرسش به وجود می آید که واقعاً آن ها کجا رفته اند؟

 

اگرچه خیلی غیرممکن نیست که این عکس، همان گلکسی اس 8 آینده را به ما نشان بدهد، اما بیشتر به نظر می رسد که ما عکس دست کاری شده ای از گلکسی اس 7 اج را مشاهده می کنیم. بنابراین برای دیدن گلکسی اس 8 سامسونگ، بهتر است خیلی به این عکس بسنده نکنید و همچنان منتظر تصاویر بیشتر و رسمی تر باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان