//
کدخبر: ۶۱۳۴ //

خبرهای خوب راجع به حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1396 در مجلس از مصوبه این کمیسیون برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری، خبر داد.

خبرهای خوب راجع به حقوق بازنشستگان

به گزارش فرتاک نیوز، محمدمهدی مفتح افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان حکم برنامه ششم توسعه بود و کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم گرفت ابتدا حقوق افرادی که دریافتی کمتری دارند همسان شود.

وی تصریح کرد: مقرر شد در سال 96 حقوق تمام بازنشستگان لشکری و کشوری که کمتر از 2 میلیون تومان حقوق می گیرند با کسانی که هم اکنون در آن سِمت و با آن شرایط شاغل هستند، همسان شود.
مفتح گفت: منبع مالی همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تأمین شده است. وی افزود: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه 96 مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان، حقوق آن دسته از بازنشستگانی که کمتر 2 میلیون تومان دریافتی دارند افزایش پیدا خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 ادامه داد: همچنین براساس مصوبه دیگری دولت مکلف به پرداخت بدهی های خود به تأمین اجتماعی شد. وی افزود: دولت باید اموال و املاک مازاد را که مشمول اصل 44 هم نمی شود تا سقف 5 هزار میلیارد تومان به فروش برساند و به دولت پرداخت کند.
مفتح گفت: آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه 96 امروز برگزار می شود و گزارش بعد از 22 بهمن در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان