//
کدخبر: ۶۰۶۲۱ //
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان خبر داد و گفت: این مطالبات شامل حقوق معوق معلمان حق التدریس شاغل است که به حساب آن‌ها واریز شده است.

پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به فرهنگیان/ واریز ۲۵۵ میلیارد تومان از مطالبات معلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 علی الهیار افزود: مجموع مطالبات معلمان حق التدریس شاغل ۴۵۵ میلیارد تومان بود که ۲۰۰ میلیارد تومان آن ابتدای سال پرداخت و بقیه نیز به حساب­ معلمان در همه استان‌ها واریز شده است.

 

وی گفت: ۹۷ میلیارد تومان برای حق الزحمه امتحانات معلمان در سال ۹۵ به فرهنگیان بدهکاریم که برای تأمین این اعتبار نیز  در حال رایزنی هستیم.

 

وی افزود: اعتبار حق الزحمه امتحانات فرهنگیان پیش از این یک بار به آموزش و پرورش ابلاغ شد که در محل دیگری خرج شد و دوباره در حال تأمین این اعتبار هستیم.

 

معاون پشتیبانی و مالی آموزش و پرورش از پرداخت سرانه ۱۱۴ میلیارد تومانی مدارس از ابتدای ماه آذر خبر داد و گفت: برای هر دانش آموز از ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان سرانه بسته به استان و منطقه آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

 

الهیار افزود: اولویت توزیع سرانه از مدارس مناطق محروم خواهد بود.

وی گفت: با تفاهم نامه‌ای که با بانک ملی منعقد شده است از این پس فرهنگیان وام‌های ۵۰ میلیون تومانی خرید و ساخت مسکن، ۲۰ میلیون تومانی خرید کالا و ۱۰ میلیون تومانی ضروری را دریافت خواهند کرد.

 

الهیار افزود: پرداخت این وام‌ها به فرهنگیان بدون نوبت و با سود بازپرداخت ۱۲ درصد خواهد بود و دستور العمل پرداخت آن نیز به همه شعب بانک ملی ابلاغ شده است.

 

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرروش ، وی گفت: برای پرداخت این وام‌ها مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای سال‌های ۹۶ و ۹۷ در نظر گرفته شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ثریا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۶۲۱ //
ارسال نظر
 
  • مسما

    هزینه کفن ودفن ازسال ۹۲ هنوز داده نشده ل ااقل با مردم صادق باشید

  • ناشناس

    مگرهزینه ی کفن ودفن هم می دهند.خیلی خو به.غصه ای شده بود

  • ناشناس

    سلام هیچ پولی به حساب بنده که طلب حق تدر یس دارم واریز نشده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان