//
کدخبر: ۵۲۹۲۱ //

فروش مشتری در پیتزا فروشی‌های تهران! + عکس

در شرایطی که رکود اقتصادی بر دوش واحدهای صنفی سنگینی می‌کند، برخی از آگهی‌های تجاری وعده فروش ماهیانه ۵۰ میلیون تومانی با سوء استفاده از اعتماد مصرف‌کنندگان می‌دهند.

فروش مشتری در پیتزا فروشی‌های تهران! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

رکود در چند سال گذشته، دیگر تنها مربوط به برخی از واحدهای صنفی و صنعتی نیست بلکه تبدیل به پدیده‌ای شده که به سمت بیشتر فعالان اقتصادی در حال حرکت و آنها را نیز درگیرکرده است.

 

فعالان اقتصادی برای رهایی از این گرداب تلاش فراوانی کرده و برای رونق کسب‌وکار خود دست به ابتکار عمل  زده و اقدامات مثبت و حتی منفی در این راستا انجام می‌دهند.

 

یکی از این اقدامات که نگارنده به‌تازگی با آن برخورد داشته است پدیده مشتری فروشی، درپیتزافروشی‌ها و فست فودهای تهران است که تراکت‌های آن نیز در شهر توزیع‌شده است.

 

در این آگهی اشاره‌ شده است که چهار خط تلفن یک پیتزافروشی با فروش ماهیانه 50میلیون تومان به قیمت 25 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

بنابراین گزارش منظور از فروش خطوط تلفن یک پیتزافروشی، تعطیلی احتمالی یک واحد اجاره‌ای است که به‌کرات در شهری مانند تهران مشاهده می‌شود و توانایی پرداخت اجازه بهای چند ده میلیون تومانی مکان استقرار خود را ندارند.

 

از طرفی رکود حاکم بر بازار ممکن است باعث شود که برخی از فعالان اقتصادی برای رهایی از این مشکل و جلب مشتری بیشتر اقدام به خرید این خطوط تلفن بکنند تا به نحوی خود را از شرایط موجود برهانند.

 

بنابراین گزارش در این معامله ظاهراً قانونی، حقوق مشتریان یا همان مصرف‌کنندگان دیده نشده است و فریب داده می شوند. در این شرایط مشتریان به خاطر اعتماد و اقبالی که نسبت به واحد قبلی داشته‌اند، بدون اطلاع از ارائه  خدمات از واحد جدید، خرید می‌کنند.

565591_479

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان