//
کدخبر: ۴۴۶۸۴۵ //

مبلغ دقیق یارانه معیشتی چقدر است؟

وزیر کار گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت سه‌ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت این با طرح سابق این است که یارانه تشویقی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش داشت.

مبلغ دقیق یارانه معیشتی چقدر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عیدی بازنشستگان علاوه‌بر بعد مالی و کمک به بهبود شرایط معیشتی خانواده‌ها، دارای اهمیت روانی بسزایی است؛ زیرا پرداخت عیدی می‌تواند باعث افزایش رضایت شغلی، انگیزه کاری و حس تعلق کارکنان نسبت به سازمان شود. از سوی دیگر، تاخیر در پرداخت آن یا کاهش سهم عیدی تاثیر منفی بر روحیه کارکنان خواهد گذاشت.

سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت سه‌ماه برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده و تفاوت این با طرح سابق این است که یارانه تشویقی به ۲۲۰ هزار تومان افزایش داشته و ۱۱ قلم کالا کدگذاری شده و به میزان وزن خرید، یارانه تشویقی داده می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین شرط حداقل ۲۲۰ هزار خرید حذف شده و هرکس هر مقدار خرید کند، از یارانه تشویقی برخوردار خواهد شد؛ عیدی کارگران مشخص است و میزان آن معادل دو ماه حقوق دریافتی کارگر است و پرداخت خواهد شد یعنی اگر کارگری ۱۲ ماه مشغول کار بوده، معادل دو ماه حقوقش را به‌عنوان عیدی دریافت خواهد کرد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: عیدی بازنشستگان نیز طبق مصوبه هیات وزیران، ۲ میلیون و پانصد هزار تومان، برای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان است که تأمین منابع صورت گرفته و پرداخت می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان