//
کدخبر: ۴۳۴۱۵۱ //

بیت‌کوین در آستانه فتح دوباره قله ۴۰ هزار دلار

به دنبال تعطیلات روز شکرگزاری در آمریکا، بیت‌کوین به شکل قابل توجهی با افزایش قیمت همراه شد.

بیت‌کوین در آستانه فتح دوباره قله 40 هزار دلار
به گزارش فرتاک نیوز،

با افزایش قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود از می 2022، قیمت ارزهای دیجیتال پس از افت اخیر بار دیگر به روند صعودی بازگشت. به نوشته کوین‌دسک، قیمت بیت‌کوین همچنین طی روز جمعه (3 آذر) برای مدت کوتاهی به بیش از 38 هزار دلار نیز رسید.

این افزایش قیمت به دنبال تعطیلات روز شکرگزاری ایالات متحده رخ داد و در عین حال، سرمایه‌گذاران منتظر تأیید احتمالی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای صندوق قابل معامله بیت‌کوین هستند.

سهام‎های مرتبط با کریپتو نیز با افزایش ارزش همراه شدند و در این میان، کوین‌بیس با افزایش 6 درصدی همراه شد.

امکان تایید صندوق قابل معامله بیت‌کوین با قیمت لحظه‌ای لایه جدیدی از نوسانات را به بازار اضافه می‌کند. یکی از کارشناسان در مصاحبه با کوین‌دسک اعلام کرده تأیید این صندوق‌ها می‌تواند سرمایه‌گذاران سازمانی بیشتری را به دلیل سهولت تجارت و مقرون به صرفه بودن آن جذب کند. این کارشناس همچنین پیش‌بینی کرده بیت‌کوین ممکن است تا پایان روز یکشنبه به بیش از 40 هزار دلار نیز برسد.

در همین حال، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، در روز جمعه رشد قیمت بیش از 3 درصدی را تجربه کرده است.

آخرین وضعیت سولانا

رمزارز سولانا که یکی از بهترین عملکردها را در سال 2023 داشته، در سال جاری میلادی توانسته رشد قیمت خود را به 476 درصد برساند؛ این درحالیست که ارزش بیت‌کوین در سال 2023 میلادی 130 درصد افزایش داشته است. با این حال، سولانا طی این هفته از سایر ارزهای دیجیتال عقب افتاد و نتوانست ارزش خود را بیشتر کند.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (3 آذر) از 37 هزار و 257 دلار تا 38 هزار و 400 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 37 هزار و 600 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 400 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی 24 ساعت اخیر 22/03 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 59 دلار تا 2 هزار و 129 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، بیش از 2 هزار و 80 دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از 20 دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی 24 ساعت اخیر 11/39 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان