//
کدخبر: ۴۳۳۴۸ //

آخرین وضعیت نرخ گوشت در بازار

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده گفت: علی رغم نظارت دستگاه‌های مربوطه اشکالاتی در شبکه توزیع محصول وجود دارد که در نهایت این امر نوسانات قیمت در قصابی‌ها را به همراه داشته است.

 آخرین وضعیت نرخ گوشت در بازار

منصور پوریان رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده با اشاره به آخرین وضعیت بازار گوشت اظهار داشت: روزانه 30 الی 40 تن گوشت جهت تنظیم بازار از کشورهای ارمنستان، گرجستان، آسیای میانه و استرالیا وارد می شود.

به گفته وی هر کیلو لاشه ترکیبی(میش، بره نرو ماده) با نرخ 33 هزار و 500 تومان و بره خالص با نرخ 35 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

پوریان ادامه داد: براساس مصوبه جلسه ستاد تنظیم بازار لاشه‌های وارداتی به صورت مستقیم در اختیار توزیع‌کنندگان قرار می‌گیرد که این امر تأثیر بسزایی در کاهش قیمت گوشت در بازار دارد.

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده با اشاره به اینکه نرخ گوشت همچنان در قصابی ها بالا است، افزود: علی رغم نظارت دستگاه های مربوطه اشکالاتی در شبکه توزیع محصول وجود دارد که در نهایت این امر موجب شده تا گوشت در قصابی ها همچنان بالای 40 هزارتومان به مشتری عرضه شود.

وی نرخ هر کیلو دام زنده سبک درب دامداری را 14 تا 14 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این درحالی است که برخی چوبداران در میادین هر کیلو دام را با نرخ 16 الی 17 هزار تومان عرضه می نمایند.

 

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان