//
کدخبر: ۴۳۳۳۹ //

۷ دستگاه کامیون حامل پیاز قاچاق توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از توقیف 7 دستگاه کامیون حامل 90 تن پیاز قاچاق به ارزش 3 و نیم میلیارد ریال در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

 7 دستگاه کامیون حامل پیاز قاچاق توقیف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در راستای مبارزه بی امان با ورود کالای قاچاق و کسب اخباری مبنی بر تردد خودروهای حامل کالاهای قاچاق در محورهای جنوبی استان موضوع دستگیری قاچاقچیان و کشف آن در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل حین کنترل خودروهای عبوری به 7 دستگاه کامیون مشکوک و آن ها را جهت بررسی بیشتر متوقف که در بازرسی از این خودروها 90 تن پیاز قاچاق که از سمت مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، کشف کردند.

ملاشاهی با اشاره به ارزش 3 و نیم میلیارد ریالی این محموله قاچاق بیان داشت: در این رابطه 7 قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضررهای جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد می کند که با اجرای طرح های مختلف و شناسایی سرشبکه های باندهای قاچاق کالا مقابله جدی را با قاچاقچیان این عرصه در دستور کار قرار خواهیم داد تا تا از ورود و خروج کالا به صورت غیره قانونی جلوگیری کنیم.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان