//
کدخبر: ۴۳۲۹۸۷ //

نرخ ارز به بازار جهانی طلا چربید/ طلا دیگر هیچ حبابی ندارد!

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا ‌و جواهر تهران گفت: باوجود افزایش یکباره قیمت اونس جهانی طلا از روز چهارشنبه، قیمت سکه و طلا در بازار داخلی با مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز، ثابت ماند و اکنون قیمت طلا در بازار هیچ‌ حبابی ندارد و واقعی است.

نرخ ارز به بازار جهانی طلا چربید/ طلا دیگر هیچ حبابی ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد کشتی‌آرای در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت، قیمت اونس جهانی تا روز چهارشنبه، تغییرات زیادی نداشت و در همان محدوده ١٩٣٨ دلار نوسان می‌کرد اما از روز چهارشنبه به یکباره قیمت اونس جهانی، با ٣٣ دلار افزایش همراه شد و تا ١٩٧٣ دلار افزایش پیدا کرد. در حال حاضر نیز اونس جهانی طلا به ١٩۶۶ دلار رسیده که افزایش حدوداً ٢٨ دلاری نسبت به ابتدای هفته را نشان می‌دهد.

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: البته از سوی دیگر، کاهش نرخ ارز سبب شد که افزایش ٢٨ دلاری اونس جهانی تاثیری نداشته باشد؛ در نتیجه طی یک هفته اخیر همانطور که هفته قبل پیش‌بینی می‌شد، تقریباً از یک ثبات نسبی برخوردار بود و ثبات قیمت ادامه‌دار بود.

تغییرات مختصری در بازار داشتیم که البته باتوجه به کاهش نرخ ارز بود. بر این اساس، علیرغم اینکه بایستی طبیعتاً با افزایش قیمت اونس جهانی طلا، قیمت سکه و طلا در بازار داخل نیز افزایشی میشد اما چنین اتفاقی نیفتاد و تنها افزایشی نداشت بلکه کاهش قیمت هم به دلیل کاهش نرخ ارز رخ داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان