//
کدخبر: ۴۳۲۶۴۱ //

آغاز پرداخت‌ها به بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان

در مهرماه امسال ۵۶ هزار و ۸۰۶ نفر از فرهنگیان عضو صندوق بازنشسته شدند که طی چند روز آینده سهم‌الشرکه آنها به حسابشان واریز خواهد شد.

آغاز پرداخت‌ها به بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود زاهدی اول، معاون مالی و سرمایه انسانی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از پرداخت تدریجی سهم‌الشرکه بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۲ از امروز خبر داد و گفت: بر اساس سیاست‌های هیات مدیره صندوق، در راستای تکریم فرهنگیان سهم‌الشرکه بازنشستگان پس از دریافت مدارک و تکمیل روند تسویه حساب با صندوق به حساب آنها واریز می‌شود.

وی با اشاره به در نظر گرفتن اولویت‌بندی در واریزها، اظهارکرد: بر این اساس، از این به بعد واریز سهم‌الشرکه به صورت تدریجی و بر اساس زمان ارسال مدارک از سوی ادارات آموزش و پرورش استان‌ها انجام خواهد شد.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق تصریح کرد: با توجه به روند تکمیل مدارک، واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۲ از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود و اولویت با استان‌هایی است که مدارک را در زمان زودتری ارسال کرده‌اند.

زاهدی بیان کرد: هر چه روند تکمیل و ارسال مدارک بازنشستگی همکاران فرهنگی عضو صندوق از طریق ادارات آموزش و پرورش تسریع پیدا کند، سهم‌الشرکه این افراد نیز سریع‌تر به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بازنشستگان توجه داشته باشند که مبنای تاریخ تسویه با صندوق در هر ماه، تاریخ بازنشستگی این افراد تا اول هر ماه است و افرادی که از روز دوم هر ماه به بعد بازنشسته می‌شوند در ماه بعد از آن تسویه خواهند شد. بنابراین واریزی بازنشستگان مهرماه ۱۴۰۲ شامل فرهنگیان خواهد شد که از دوم شهریور تا اول مهر بازنشسته شده‌اند.

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق همچنین گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان در ۲۷ سال گذشته همواره نسبت به تعهدات خود در قبال اعضا پایبند بوده و تیم مدیریتی در یک سال اخیر در راستای تکریم فرهنگیان، زمان واریز سهم‌الشرکه را از حدود ۷۰ روز به حداکثر یک ماه پس از بازنشستگی کاهش داده است.

وی ضمن اشاره به تقاضای استمرار عضویت تعداد زیادی از بازنشستگان در صندوق، افزود: سهم‌الشرکه بازنشستگانی که درخواست استمرار عضویت در صندوق داشته‌اند، نزد صندوق باقی خواهد ماند و سود سالانه به آن تعلق می‌گیرد.

زاهدی یادآور شد: کسانی که استمرار عضویت داده‌اند هر زمان که اراده کنند می‌توانند به عضویت خود در صندوق پایان داده و سهم‌الشرکه خود را یک ماه پس از ارائه درخواست به نمایندگان استانی صندوق در سراسر کشور دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان