//
کدخبر: ۴۳۱۵۸ //
رئیس کمیسیون شوراها:

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه براساس قوانین انجام شده و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی، شفاف و بدون اشکال بوده و نیازی به تحقیق و تفحص نیست.

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه براساس قوانین انجام شده و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد کولیوندخاطرنشان کرد: ابهاماتی در مورد عملکرد سازمان خصوصی سازی در واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به شرکتی که در مزایده برنده شده است مطرح بود که سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرد و بعد از بررسی‌ها اعلام کرد،‌ این واگذاری براساس قوانین انجام شده و تخلفی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی افزود: سازمان خصوصی سازی محاسبات لازم در خصوص بدهی‌ها،‌ مطالبات، ارزش زمین و دارایی‌های پالایشگاه کرمانشاه و بخشی از زمین پالایشگاه که اوقافی بود را انجام داد و براساس آن قیمت گذاری کرد و به صورت رسمی مزایده صورت گرفت و برنده مزایده مشخص شد و در این مسیر نیز همه چیز شفاف انجام شد.

کولیوند تاکید کرد: تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و براساس پیش بینی‌های قانونی در آئین نامه داخلی مجلس نمایندگان می‌توانند از این حق خود استفاده کنند،‌ اما واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی هیچ پشت پرده‌ای ندارد و هیچ پنهان کاری در مورد مراحل آن انجام نشده است و نیازی برای تحقیق و تفحص وجود ندارد و نمایندگان می‌توانند به جای تحقیق و تفحص درخواست اجرای ماده 236 آئین نامه داخلی مجلس را مطرح کنند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان