//
کدخبر: ۴۲۵۴ //

اقدام عجیب یکی از بیمه ها درباره پلاسکو

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه یکی از بیمه‌ها بصورت نمایشی در یک روز اقدام به پرداخت خسارت آتش‌سوزی به چند نفر از کسبه ساختمان کرد، گفت: این شرکت بیمه هم‌اکنون پرداخت را قطع کرده و از کسبه برای دریافت خسارت اسناد و مدارک مطالبه کرده است.

اقدام عجیب یکی از بیمه ها درباره پلاسکو

 به گزارش فرتاک نیوز، مجتبی درودیاندر مورد آخرین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز معاون اجرایی رئیس جمهور محمد شریعتمدار و جمعی از وزرای دولت و رئیس اتاق اصناف برای ساماندهی کسبه ساختمان پلاسکو گفت: در این جلسه مقرر شد تا جرایم بیمه‌های تأمین اجتماعی کسبه این ساختمان بخشیده شود.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد تا بدهی مالیات کسبه بخشیده شود و بدهی به بانک‌ها تا دو سال مطالبه نشود و استهمال شود.

وی تصریح کرد: در مورد پرداخت وام 300 میلیونی بانکی که آقای سیف قول آن را داده است، مقرر شده تا این وام با خواب یکساله و بازپرداخت 3 ساله باشد.

درودیان در مورد پرداخت بیمه آتش‌سوزی به کسبه ساختمان پلاسکو بیان داشت: یکی از بیمه‌ها در یک روز به صورت نمایشی اقدام به پرداخت خسارت آتش‌سوزی به چند نفر از کسبه این ساختمان کرد، اما اکنون کار خود را متوقف کرده و از کسبه خواسته تا برای دریافت خسارت آتش‌سوزی، مدارک و اسناد مربوط را ارائه دهند که با این اقدام در اصل کسبه نمی‌توانند حقوق قانونی خود را دریافت کنند.

رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان همچنین بیان داشت: با توجه به اینکه برخی از واحدهای صنفی این ساختمان سالم است و اجناس و کالاهای کسبه در آن موجود است، صاحبان این واحدها خواهان خروج هر چه سریع‌تر اجناس خود از این ساختمان هستند.

وی همچنین بیان داشت: چند مکان برای شروع به کار مجدد اصناف ساختمان پلاسکو در نظر گرفته شده که دو مورد از این مکان‌ها در خیابان جمهوری واقع شده است.

درودیان تصریح کرد: در حال حاضر یک پاساژ با چند طبقه که واحدهای صنفی آن خالی است برای شروع به کار مجدد این کسبه پیشنهاد شده، اما تلاش ما بر این است تا تمام این افراد در یک مکان شروع به کار کنند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان