//
کدخبر: ۴۲۴۸۸۳ //

پیش بینی بورس شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

در پایان معاملات روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با افزایش ۲۴۹ واحدی همراه شد.

پیش بینی بورس شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۴۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۷۷ واحد رسید. بازدهی این شاخص مثبت یک صدم درصد بوده است.

 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد تراز هزار و ۲۳۸ واحد در رقم ۷۱۸ هزار و ۶۲۴ واحدی ایستاد. بازدهی این شاخص نیز مثبت ۱۷ صدم درصد بوده است.

 

شاخص کل فرابورس با رشد ۱۰۰ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۱۰۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن فرابورس با افزایش ۸۶۸ واحدی به سطح ۱۲۹ هزار و ۳۱۸ واحد رسید.

 

پیش بینی بورس شنبه

 

حمید دستجردی، کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در حال حاضر در حال رصد کردن اطلاعات فروش ماهانه شرکت‌ها است و به میزان فروش شهریور ماه شرکت‌ها توجه ویژه دارد؛ چرا که می‌تواند میزان فروش شرکت‌ها در نیمه دوم و تا حدودی میزان سودآوری شرکت‌ها در این بازده زمانی را تخمین بزند.

 

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: انتشار صورت‌های مالی شش ماهه در این روز‌ها موجب تغییرات موقعیت سرمایه گذاری در بین فعالان بازار سهام شده است.

 

وی افزود: انتشار گزارش‌های ۶ ماهه در سال‌های گذشته نشان داد که می‌تواند نقش محرک رشد بازار را در کوتاه مدت و به صورت مقطعی بازی کند.

 

دستجردی تاکید کرد: دیپلماسی فعال دولت این روز‌ها موجب شده تا بازار‌های آزاد ارز و طلا نیز رکودی شوند و چشم‌ها به تأثیرات منابع آزاد شده ایران در قطر باشد. با این اصاف و با در نظر گرفتن شرایط شاخص‌های آماری بورسی و فرابورسی، به نظر می‌رسد بازار سهام طی روز‌های آینده مثبت پیش برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان