//
کدخبر: ۴۲۴۵۷۸ //

فوری/ خبر خوش به معلمان

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها به‌زودی پایان می‌یابد و تا ۲ هفته دیگر تخصیص می‌یابد.

فوری/ خبر خوش به معلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه سهام ارزش مالکانه در قالب بخشی از سهام یک شرکت به فرهنگیان عرضه می‌شود، از تکمیل مراحل انجام این کار خبر داد.

حمیدرضا نجف‌پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در چهل و دومین جلسه رسمی کمیته ارزش مالکانه با مرور اقدامات انجام شده به ویژه طی ۶ ماه گذشته و با بررسی گزارش هلدینگ‌ها با توجه به مصوبات کمیته ارزش مالکانه و میزان تحقق آن، اظهار کرد: برای پیشبرد گام‌های بعدی عملیاتی شدن طرح ارزش مالکانه اقدامات مربوط به انتقال سهام برخی شرکت‌های مؤسسه به شرکت سهند و تخصیص سهام آن به این شرکت به طور جدی در دستور کار قرار دارد و فرایند افزایش سرمایه و ثبت شرکت‌ها به‌زودی پایان می‌یابد و تا ۲ هفته دیگر تخصیص می‌یابد.

وی ادامه داد: طرح ارزش مالکانه موضوعی برگشت‌ناپذیر است و در دوره‌های گذشته کارهای خوبی برای اجرای آن شد و در دوره مدیریتی جدید عزم جدی و جهادی موجب شد ریل‌گذاری از گذشته تا امروز شفاف شود و کار در مسیر اجرایی قرار گیرد.

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: اگر دستگاه‌ها نسبت به اولویت‌های راهبردی مجموعه برنامه‌ریزی، ظرفیت‌سازی و عزم همگانی داشته باشند هیچ کاری زمین نخواهد بود و بر این قاعده به ظرفیت‌سازی برای تحقق ارزش مالکانه به عنوان مطالبه دیرینه فرهنگیان مکلف هستیم.

نجف‌پور کردی با اشاره به اهمیت اجرای طرح ارزش مالکانه و با تأکید بر نقش‌آفرینی اعضای صندوق و معلمان در تحقق این هدف مهم، امروز در حکمی محمد حسن صدقی معلم و منتخب عضو صندوق ذخیره فرهنگیان و عضو با سابقه کمیته عالی ارزش مالکانه را به عنوان دبیر کمیته منصوب و ابراز امیدواری کرد همه دست اندرکاران این طرح عظیم با جدیت و سرعت جهت اجرای صحیح طرح همکاری و مشارکت کنند.

همچنین در این کمیته اعضای هیأت امنا بر ضرورت پیگیری مجدانه و تلاش‌های بی وقفه برای به نتیجه رساندن طرح ارزش مالکانه در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان