//
کدخبر: ۴۲۳۵۴ //

ساماندهی خدمات ساختمانی از ضروریات اشتغال‌زایی در بخش مسکن است

یک کارآفرین حوزه خدمات شهری با تأکید بر اینکه ساماندهی خدمات ساختمان جزء ضرورت‌های بخش مسکن است و باید به آن توجه ویژه‌ شود، گفت:‌ این بخش پتانسیل‌های بسیار زیادی در حوزه کسب و کار و به خصوص اشتغالزایی در بخش مسکن دارد.

ساماندهی خدمات ساختمانی از ضروریات اشتغال‌زایی در بخش مسکن است
به گزارش فرتاک نیوز،

پوریا نوروزی امروز با اشاره به اینکه سامانه اسپارد یک پلت‌فرم خدمات خانگی است که در حال حاضر تنها در شهر تهران متمرکز شده است، گفت: یکی از اهداف اصلی ایجاد این پلت‌فرم ارائه خدمات ساختمان و ایجاد اشتغال در بخش مسکن است.

نوروزی ادامه داد: مشکلاتی در این حوزه ایجاد می‌شود، بنابراین ایجاد اطمینان بین مشتری و نیروی کار یکی از ضرورت‌های خدمات‌دهی در حوزه خانگی است که در این راستا با فیلترهای متعدد، نیروهای کار مجرب و متعهد استخدام شدند.

وی تصریح کرد: این خدمات به زودی در شهرهای دیگر ارائه خواهد شد، تا ضمن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بتواند خدمات مربوط به ساختمان از جمله تعمیر، حمل‌ونقل و تأسیسات را وارد این بخش کنیم.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری دوره آزمایشی این کار آغاز شده و از مهرماه سال گذشته برنامه‌نویسی پروژه آغاز و اسفندماه سال گذشته به صورت آزمایشی از پروژه مزبور رونمایی شده و تا 2 ماه آینده فعالیت‌ این سامانه گسترش خواهد یافت.

نوروزی خاطرنشان کرد: تا آخر سال جاری در پنج کلانشهر خدماتی که در تهران ارائه می‌شود، این مناطق نیز از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

مدیر این سامانه گفت:‌ یکی از اهداف ما ایجاد اشتغال در حوزه خدمات ساختمان است که خوشبختانه در این زمینه اهداف مورد نظر تاکنون محقق شده است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان