//
کدخبر: ۴۱۶۶ //

صعود ۴۵ واحدی شاخص/ فرابورس به رشد ۱ واحدی بسنده کرد

شاخص بورس اوراق بهادار در روز چهارم دی ماه سال 95، با رشد 45 واحدی همراه شد و در این بین فرابورس یک واحد رشد داشت.

صعود 45 واحدی شاخص/ فرابورس به رشد 1 واحدی بسنده کرد

به گزارش فرتاک نیوز، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 45 واحد رشد به پله 79 هزار و 263 واحدی رسید.

 

در معاملات امروز تعداد 828 هزار و 141 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 687 میلیون و 173 هزار ریال در بیش از 46 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

 

بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) 15 واحد، شاخص بازار اول 63 واحد، شاخص کل(هم‌وزن) 57 واحد شاخص قیمت(هم‌وزن) 45 واحد، شاخص آزاد شناور 111 واحد رشد داشته و شاخص بازار دوم 75 واحد کاهش را تجربه کردند.

 

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، سایپا، سرامیک های صنعتی اردکان، زامیاد و پالایش نفت بندرعباس با روند نزولی و پارس خودرو و آسان پرداخت پرشین با روند صعودی در معاملات امروز بوده است.

 

*معاملات بازار فرابورس:

 

شاخص بازار فرا‌بورس با افزایش بیش از 1 واحدی به پله 840 واحدی رسید.

 

در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد 184 هزار و 296 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 337 میلیون و 264 هزار ریال در بیش از 36 هزار نوبت معاملاتی داد وستد شد.

 

در معاملات بازار فرابورس پاکدیس، ریل سیر کوثر،شرکت مواد ویژه لیا، توکا رنگ فولاد سپاهان با روند صعودی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، س.توسعه و عمران استان کرمان و پالایش نفت لاوان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان