//
کدخبر: ۴۰۹۱۹۸ //

بورس همچنان بر مدار منفی/ یکه تازی بیت‌کوین در بازار رمزارزها

در معاملات هفته گذشته بازارهای مالی شاهد نوسانات اندکی بودند که البته بازارهای داخلی مخصوصا بازار سهام در روزهای آخر هفته با التهاب مواجه شد و شدت و فشار فروش افزایش یافت.

بورس همچنان بر مدار منفی/ یکه تازی بیت‌کوین در بازار رمزارزها
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص کل بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با کاهش ۱ درصدی همراه شد که این کاهش همراه با موج فروش در گروه پتروشیمی بود که دلیل این امر نیز انتشار نامه‌ای بود که خبر از افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها به ۷ هزارتومان می‌داد.

 

انتشار این نامه کلیت بازار سهام را با چالش مواجه کرد و بسیاری از سهامداران نسبت به تصمیم‌های دولتی و آینده تولید در کشور دلسرد شدند.

بازدهی سکه در هفته گذشته بازدهی چشمگیری نبود و مدتی می‌شود که این بازار به دلیل ثبات نرخ ارز با موج‌های صعودی و یا نزولی شدیدی روبه‌رو نبوده است.

همچنین لازم به ذکر است که نرخ انس جهانی در طی هفته گذشته با کاهش روبه‌رو بوده است و افق مثبتی فعلا پیش‌روی سرمایه گذاران در بازار سکه و طلا نمی‌باشد.

 
 

بازار کریپتو در هفته گذشته با ثبات نسبی روبه‌رو بوده است اما این ثبات بیشتر در نرخ بیتکوین بوده است و آلت کوین‌ها بازهم با چالش‌هایی روبه‌رو بوده اند و در نهایت اتریوم با بازدهی ۱.۹- درصدی و بیتکوین با بازدهی ۱.۵+ درصدی همراه بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان