//
کدخبر: ۳۹۶۳۱۱ //

پیش بینی بورس فردا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

ارزش معاملات بازار بورس تهران در روز جاری حوالی 16 هزار و 692 میلیارد تومان ثبت شد تا ارزش بازار به رقم 8 هزار و 611 هزار میلیارد تومانی برسد. نمادهای تأثیر گذار روز جاری نمادهای وغدیر، وبملت، میدکو، شستا و حکشتی بودند.

پیش بینی بورس فردا 30 فروردین 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز سه‌شنبه، با رشد بیش از 36 هزار واحدی همراه شد تا برای فروردین ماه 1402 بازدهی بیش از 16 درصدی را به همراه داشته باشد. البته نباید این نکته را فراموش کرد که شاخص کل بورس تهران در آخرین رالی صعودی خود یعنی از اواخر بهمن ماه 1401 تا کنون بازدهی بیش از 50 درصدی را ثبت کرده است.

ارزش معاملات روز جاری برای  گروه خودرویی  و لیدر سنتی بازار سرمایه به بالای 2 هزار و 500 میلیارد تومان رسید و  فلزات اساسی  و  گروه بانکی  به ترتیب با ارزش معاملاتی هزار و 294 میلیارد تومانی و هزار و 116 میلیارد تومانی در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند تا نشان دهند بازار تمایلی بیشتری به گروه ریالی دارد و  خودرو  و  خساپا  به همراه نماد بانک ملت از استقبال خوبی همراه شدند.

روز سه‌شنبه نماد خساپا با ورود بیش از 168 میلیارد تومانی بیشترین میزان  ورود پول حقیقی  به نمادهای بورس تهران را داشت و همچنین ارزش معاملاتی این نماد بیش از 615 میلیارد تومان ثبت شد.

وزیر صمت در خصوص  واردات خودرو های کارکرده گفت که «لایحه دوفوریتی واردات خودروی کارکرده را برای انجام تشریفات قانونی به هیات دولت ارسال کرد که در صورت تصویب مراجع ذیربط، واردات خودروی دست دوم به کشور آزاد خواهد شد.»

روابط عمومی سازمان بورس هم در اطلاعیه‌ای از تغییرات و اصلاح اساسنامه ناشران ثبت شده نزد سازمان  بورس  خبر داد که یکی از این موارد آن کاهش زمان واریز سود ناشران به حداکثر چهار ماه است. تا پیش از این حداکثر زمان واریز سود توسط ناشران به حساب سهامداران هشت ماه بود که تقریباً اکثر ناشران در انتهای این باز زمانی سود را واریز می‌کردند.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان