//
کدخبر: ۳۹۱۴ //

مشکلات ۷ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

مشکلات هفت طرح تولیدی چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و راهکارهایی برای رفع آن پیش بینی شد.

 مشکلات 7 طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

به گزارش فرتاک نیوز، در این نشست بدهی معوق به بانکهای عامل از سوی طرح تولیدی گچ لردگان


زاگرس، شرکت اخلاص صنعت هفشجان و سه طرح حقیقی کشاورزی، تقسیط و برای بازپرداخت بدهی این واحدها مهلت دوباره و زمان بندی تقسیط بدهی، شد.

در این نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات مالیات بر ارزش افزوده شرکت فولاد زاگرس چهارمحال و بختیاری را بررسی و ارائه راهکار دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست اظهار کرد: با تعامل و همکاری بین بخش خصوصی، سیستم دولتی و بانکی در دو سال گذشته در این استان با هدف رفع مشکلات تولید، اقدامات شایسته ای انجام شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: در این راستا نقاط ضعفی در برخی سیستم ها وجود دارد ولی با هدف رونق اشتغال و تولید باید مشکلات رفع شود.

به گفته وی، حادثه اخیر در ساختمان پلاسکو در امور منابع انسانی، مالی و اقتصادی در کشور فاجعه ای عظیم و اندوه بار برای مردم رقم زد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: از ابتدای تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 129 جلسه تشکیل و یکهزار و 127 پرونده مشکلات واحدهای تولیدی در استان بررسی شده است.

سید نعیم امامی تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در چهارمحال و بختیاری تاکنون یکهزار و 226 مصوبه در راستای رفع مشکلات بانکی، مشکلات با تامین اجتماعی، مشکلات مالیاتی و سایر دستگاهها در این نشست تصویب شده است.

به گزارش ایرنا، هم اینک یکهزار و 228 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان