//
کدخبر: ۳۶۷۸۲ //
در تعطیلات عید سعید فطر صورت می‌گیرد

آماده‌باش شعب کشیک بانک شهر منطقه ۷ برای ارائه خدمات بانکی به هموطنان

شعبه کشیک بانک شهر در سراسر کشور به ویژه در سرپرستی منطقه هفت بانک شهر آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز در تعطیلات عید سعید فطر است.

آماده‌باش شعب کشیک بانک شهر منطقه 7 برای ارائه خدمات بانکی به هموطنان
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، به منظور رفاه حال هموطنان، دسترسی آسان به خدمات بانکی و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان در ایام تعطیلات عید فطر شعب کشیک این بانک در سراسر کشور به ویژه در منطقه هفت از ساعت 9 تا 13 آماده ارائه خدمات بانکی به شهروندان و مشتریان ارجمند می‌باشد.

 

طبق اعلام سعید نوری سرپرستی منطقه هفت بانک شهر، شعب کشیک منطقه هفت در قزوین، بویین‌زهرا، رشت، بندرانزلی، لاهیجان، سنندج، جهاد همدان و باجه‌های بانه و تاکستان هم در ایام تعطیلات عید سعید فطر در پنجم و ششم تیر ماه سال جاری فعال است.

 

طبق این گزارش، از 350 پیشخوان‌ شهرنت بانک شهر سراسر کشور، 57 پیشخوان‌ آن در منطقه هفت فعال است که همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آماده ارائه تمام خدمات بانکی به شهروندان، مسافران و گردشگران است.
هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر تمام خدمات بانکی مورد نیاز خود از جمله؛ برداشت و واریز وجه، خدمات مبتنی بر کارت، افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و صدور کارت نقدی، انتقال وجه بین سپرده‌ها و انتقال وجه بانکی، اعلام مفقودی و مسدودی کارت، صدور کارت هدیه، مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، ارائه صورت حساب، صدور ضمانت‌نامه بانکی و .... را از طریق مراجعه به این پیشخوان‌ها دریافت کنند.
 
همچنین سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر( 8655-021) به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و ارائه راهنمایی به شهروندان و مشتریان ارجمند است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان