//
کدخبر: ۳۴۱ //

وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد

در حالی مردادماه امسال وزیر راه و شهرسازی رسماً روبان واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را قیچی کرد که پس از گذشت ۵ ماه ، روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی این واگذاری را تکذیب کرد.

وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد

24 مردادماه امسال وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل سابق راه آهن در ایستگاه راه‌آهن تهران حضور یافت تا به طور رسمی کترینگ اتریشی‌ها را افتتاح کند. عباس آخوندی در آن روز تقریباً یک ساعتی را به گشت و گذار از این کترینگ گذراند و دستپخت سرآشپزهای اتریشی به کرات تست کرد.

کترینگ مذکور در فاز اول قابلیت تولید 40 هزار سرویس پذیرایی در انواع مختلف ایرانی و فرنگی را در طول شبانه روز دارد و می‌تواند نیازمندی‌های راه‌آهن را تا 10 سال آینده تامین کند. کترینگ اتریشی‌ها روز یکشنبه (24 مرداد) با دست آخوندی افتتاح شد که برخی از تصاویر آن در ادامه می آید.

وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد

وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد وزارت راه واگذاری کترینگ راه‌آهن به اتریشی‌ها را تکذیب کرد

در حالی حدود 5 ماه از این افتتاح و بهره‌برداری می‌گذرد که روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی از اساس این موضوع را تکذیب کرده است.

شب گذشته واگذاری کترینگ راه‌آهن به  اتریشی‌ها در برنامه «متن و حاشیه»  توسط حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان مورد انتقاد قرار گرفت. وی با بیان این‌که امروز حدود 40 میلیارد دلار سالانه واردات قاچاق وجود دارد، گفت: واردات قاچاق باعث می‌شود کارگاه‌های صنعتی تعطیل و اشتغال ضربه ببیند. در حالی که شما نیاز به اشتغال دارید حتی کترینگ قطارهای مسافری به یک شرکت اتریشی واگذار می‌شود یا ساخت بزرگراه تهران - شمال به شرکت خارجی داده می‌شود.»

در پایان برنامه «متن و حاشیه» مجری برنامه اعلام کرد روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی طی تماسی اعلام کرده که بحث کترینگ صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان