//
کدخبر: ۳۰۰۰۵۷ //
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خبر داد:

شهرداری سمنان برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد

در یازدهمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شهرداری سمنان برای دومین سال متوالی برنده تقدیر نامه سه ستاره شد .

شهرداری سمنان برای دومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی ایران را کسب کرد

به گزارش فرتاک نیوز ؛یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران صبح روز سه شنبه ۲۸ بهمن  با حضور جمعی از مسئولان کشوری ،مدیران ارشد ادارات دولتی و اساتید دانشگاه در سالن همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی توسط کمیته داوران با توجه به شاخص های بررسی شده برای دومین سال متوالی ، مدیریت مالی شهرداری سمنان حائز امتیاز لازم جهت کسب تقدیرنامه سه ستاره شد.WhatsApp Image 2021-02-17 at 21.45.11

علیرضا شربتدار معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان پس از دریافت تقدیرنامه در این باره گفت:ایجاد فضای رقابتی مناسب و شفافیت مالی ،شناخت نقاط ضعف و برطرف نمودن آن، خود ارزیابی و نظم بخشی موثر و مطلوب به روند مالی و اقتصادی شهرداری از اهداف مدیریت مالی در سال مالی جاری عنوان نمود.

شربتدار در ادامه گفت : در سال ۱۳۹۹ با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود درآمدها با همکاری پرسنل شهرداری شاهد افتتاح پروژه های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی در ایام الله دهه فجر در شهر بودیم .WhatsApp Image 2021-02-17 at 21.45.13

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه طرح ریزی شده است. سطح تندیس نیز برای تفکیک دقیق‌تر سطح سازمان‌های برنده تندیس به سه سطح تندیس بلورین، تندیس سیمین و تندیس زرین و همچنین سطح تقدیرنامه به سه سطح سه ستاره، دو ستاره و یک ستاره تقسیم شده است.

طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است. به گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد.WhatsApp Image 2021-02-17 at 21.45.14

همچنین در جهت ارزیابی هر چه دقیق‌تر و تخصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت (تولیدی، بازرگانی، خدماتی، بانک و ... ) معیارهای تخصصی در نظر گرفته شده که این معیارها و شاخص‌ها برای سطوح مختلف جایزه (تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه) متفاوت هستند و با توجه به اهمیت و ارزش هر معیار در عملکرد سازمان، امتیاز خاصی برای آن معیار در نظر گرفته شده است. شرکت‌های متعددی در این ارزیابی شرکت داده شدند که شهرداری سمنان پس از بررسی‌های لازم حائز دریافت تقدیر نامه سه ستاره شد.

خبرنگار : علیرضا ناظریه

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۰۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان