//
کدخبر: ۲۹۲۹۸ //

مسکن، اشتغال و ازدواج، باید اولویت دولت دوازدهم باشد

عضو حزب اعتماد ملی گفت: رییس دولت دوازدهم باید موضوع مسکن جوانان و ازدواج آنان و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان کشور را در اولویت قرار دهد.

 مسکن، اشتغال و ازدواج، باید اولویت دولت دوازدهم باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد حائری عضو حزب اعتماد ملی پیرامون  اعتماد 24 میلیونی مردم به رئیس جمهور منتخب و مهم ترین اولویت های دولت دوازدهم اظهار داشت: رئیس جمهوری که با رای اکثریت مردم انتخاب شده در واقع رییس جمهور تمامی مردم کشور است و به استناد اصل 113 قانون اساسی رئیس جمهور مجری قانون  اساسی است.

وی افزود :رییس دولت دوازدهم باید موضوع مسکن جوانان و ازدواج آنان و ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان کشور را در اولویت کار خود قرار دهد.

حائری بیان داشت:یکی دیگر از مهم ترین وظایف رییس جمهور در حالت فعلی ایجاد وحدت در جامعه است و باید زمینه های اخوت و همبستگی در جامعه توسط رئیس جمهور انجام پذیرد.

عضو حزب اعتماد ملی در ارتباط با اولویتهای دولت دوازدهم در زمینه سیاست خارجی تصریح کرد:سیاست خارجی ایران متاثر از سیاست داخلی است به این معنا که اگر در کشور وحدت داشته باشیم می توانیم با زبان قدرتمند دیپلماسی و اقناع، جهان را به سمت خود جذب کنیم.

وی ادامه داد:کشورهای زیادی علاقه مند هستند که مراودات سیاسی و اقتصادی با ایران برقرار کنند، دولت دوازدهم با حفظ مصالح نظام جمهوری اسلامی ایران  باید بیش از پیش در ارتباط با تعاملات اقتصادی و سیاسی کشورهای آسیایی، آسیای شرقی، میانه و کشورهای اروپایی اهتمام بورزد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان