//
کدخبر: ۲۶۹۹ //

شهدای ایرانی روی تی شرت در لندن + عکس

در شرایطی که دختران ایرانی با 13 هزار تومان لباس هایی می پوشند که بر روی آن هزاران مدل توهین و فحش نوشته شده است و لی در قلب اروپا شهدا روی تی شرت های جوانان خودنمایی می کنند.

شهدای ایرانی روی تی شرت در لندن + عکس

تصاویری از شهید چمران به عنوان یک قهرمان واقعی در خیابان های لندن بر تن جوانان می درخشد و در داخل ایران هر روز جوانان را سرگرم کنسرت و فلان برند خارجی و لباس هایی می کنند که نه در شأن جامعه اسلامی بلکه الفبای انسانیت را را هم ندارد.

بنابراین گزارش، کمپین قهرمان توسط یک گروه هنری و با هدف ارج نهادن به شهدای کشورمان ایجاد شد و اکنون بازتاب این کمپین در خارج از کشور نیز مشاهده می شود.

 

امید سیفی مورودی، مبتکر طرح حکاکی نقش شهدا بر روی لباس جوانان میباشد. او با عشق و علاقه می خواهد همانگونه که خودش از ارزش وجودی شهدا اغنا شده هم نسلی هایش را هم از این باورها، ارزشها و اعتقادات سیراب کند.

اما او امروز منتظر است پدران فرهنگ کشورش صدایش را بشنوند. وی معتقد است باید خون شهدا به همان سرخی زمان ریختنش برای وطن و مردم بماند و حتی رنگدانه ای از آن نیز کم نشود.

مورودی بیان داشت: این طرح الگوسازی مناسبی برای جوانان امروز است که با تقویت و فراهم سازی روشهای اشاعه آن بین نسل جدید، این گروه از گمراهی و ستودن قهرمانان پوشالی بیگانه منفک می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان