//
کدخبر: ۲۵۶۱۳۶ //

‍ بازگشت هموطنان از ترکیه با پروازهای "هما" به کشور

در پی شیوع ویروس کرونا و توقف برخی از فعالیت‌های هموطنان ایرانی در کشور ترکیه، تعدادی از این افراد طی هماهنگی با سفارت ایران در آنکارا، درخواست نمودند تا به کشور مراجعت نمایند.

‍  بازگشت هموطنان از ترکیه با پروازهای "هما" به کشور

به گزارش فرتاک نیوز، در این راستا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن هماهنگی با سفارت ایران در آنکارا و دریافت مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه،  پرواز به فرودگاه‌های آنکارا و استانبول را برای انتقال هموطنان به کشور برنامه‌ریزی نموده است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما"، براین اساس، دو پرواز برای انتقال هموطنان از کشور ترکیه برنامه‌ریزی شده است که اولین پرواز از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

این پرواز در ساعت ۲۲:۰۵ (به وقت محلی) روز ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری (۱۵ آپریل) انجام و در ساعت ۲:۴۰ بامداد روز ۲۸ فروردین‌ماه وارد فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ره) می‌گردد.

پرواز دوم از کشور ترکیه نیز از فرودگاه آنکارا در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی روز ۲۸ فروردین‌ماه(۱۶ آپریل) به مقصد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

هموطنان گرامی می توانند جهت تهیه بلیت پرواز استانبول با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۶۶۰۱۰ در تهران و جهت تهیه بلیت پرواز آنکارا با شماره تلفن ۰۰۹۰۵۳۳۴۷۱۹۲۱۲ در ترکیه تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۱۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان