//
کدخبر: ۲۵۲۲ //

هدیه مجلس و دولت برای ۶ میلیون نفر در آغاز سال ۹۶

فقر در کشور پدیده نامیمون و نامبارکی است که ریشه کن کردن آن یک اراده جمعی می‌طلبد.

هدیه مجلس و دولت برای ۶ میلیون نفر در آغاز سال ۹۶

به گزارش فرتاک نیوز،نمایندگان مجلس به سهم خودشان در هر فرصتی که به پرداخت قانون در این زمینه پیش می‌آید، طوری عمل می‌کنند که در چارچوب قانون، فقر و محرومیت را در میان همه اقشار جامعه ریشه کن کنند. « فقرزدایی و دفاع از نیازمندان» اراده‌ای عمومی بین نمایندگان مجلس است که در تصویب طرح 6 میلیون نفر نیزشاهد نمود آن بودیم.

تمام تلاش نمایندگان بر این متمرکز شده که مصوبه‌ای که چندی پیش در قانون توسعه ششم (طرح 6 میلیون نفر)پیش‌بینی شد در سال آینده به مرحله اجرا برسد. بی‌شک اراده دولت هم همین است.با روحیه‌ای که از مجلس و دولت در پرداختن به دغدغه‌های نیازمندان کشور در این مدت همکاری شاهد بوده‌ام، به جرأت می‌گویم که اکنون آن اراده جمعی بین دولت و مجلس برای اجرایی شدن این طرح و افزاش مستمری این افراد به میزان 20درصد حداقل حقوق مصوب وجود دارد. بودجه 96هنوز بررسی نشده است و در بررسی بودجه حتما این قانون در بودجه سنواتی پیش‌بینی خواهد شد.

حتما براساس مصوبه مجلس ردیف اختصاصی در بودجه سال آینده دیده خواهد شد تا یارانه افراد حذف شده به این ردیف منتقل شود و از آنجا در اختیار نهادهای حمایتی قرار گیرد.امیدوارم که به‌زودی با حدف یارانه افراد پردرآمد، منابع تأمین بودجه این مصوبه مهیا شود تا به فضل الهی در آغاز سال آینده به‌عنوان هدیه‌ای برای مردم کم‌درآمد، پرداخت شود.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان