//
کدخبر: ۱۴۳۰۸ //

سیف به مجلس نرفت/جلسه کاسپین هم به نتیجه نرسید

در حالی که کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس کل بانک مرکزی خواسته بود به منظور ارائه توضیحات درباره وضعیت موسسه کاسپین به مجلس برود، که سیف امروز به بهارستان نرفت.

 سیف به مجلس نرفت/جلسه کاسپین هم به نتیجه نرسید
به گزارش فرتاک نیوز،

طولانی شدن فرایند رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین موجب اعتراض بسیاری از این سپرده‌‌گذاران شده و ضمن تجمعات متعددی از سوی این افراد مقابل مجلس، ساختمان بانک مرکزی، ساختمان اصلی این موسسه در سعادت آباد، وزارت اقتصاد و امور دارایی، دادستانی تهران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام داده‌ است.

سپرده گذاران کاسپین البته با صدور نامه‌ای خواستار رسیدگی شخص رئیس جمهور به مشکل‌شان شده اند. همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس در مکاتباتی از رئیس جمهور و رئیس کل بانک مرکزی خواسته‌اند هرچه سریعتر به مشکل این گروه از سپرده‌گذاران رسیدگی کنند.

در پی ورود مجلس به موضوع موسسه اعتباری کاسپین، کمیسیون اقتصادی مجلس از رئیس کل بانک مرکزی دعوت کرد تا در نشست عصر امروز این کمیسیون از سیف آخرین توضیحات و اقدامات بانک مرکزی درباره موسسه اعتباری کاسپین را جویا شود، ولی براساس خبرهای رسیده ولی‌الله سیف امروز به مجلس نرفت و معاونان خود را به کمیسیون فرستاد تا نتیجه‌ای رد جلسه امروز حاصل نشود.

کمیسیون اقتصادی مجلس هم تاریخ دیگری را برای برگزاری جلسه با رئیس کل بانک مرکزی انتخاب و به وی اعلام کرده است.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان