//
کدخبر: ۱۴۱۰۵۱ //

وام های ازدواج ۱۰ روزه پرداخت می شود

دبیر کمیسیون بانک های خراسان شمالی گفت: تسهیلات ازدواج زوج های جوان این استان در صورت تکمیل مدارک دست کم در بازه زمانی 10 روزه پرداخت می شود.

وام های ازدواج 10 روزه پرداخت می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر هدایتی افزود: زوج های جوان به محض اینکه در سایت بانک مرکزی، بانک مورد نظر خود را انتخاب کنند شعبه مورد نظر در کوتاه ترین زمان تعیین و با تکمیل مدارک، تسهیلات در بازه زمانی 10 روزه پرداخت می شود.

وی افزود: اینک نسبت مصارف قرض الحسنه به منابع بانکی های دولتی استان افزون بر 100 درصد است.

هدایتی اظهار داشت: بر این اساس تسهیلاتی که اکنون به زوج های جوان تحت عنوان وام های ازدواج با سود 4درصد پرداخت می شود از محل منابع کوتاه و بلند مدت است.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ازدواج به افراد متقاضی در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و محدودیتی در پرداخت این تسهیلات نیز نداریم.

دبیر کمیسیون بانک های خراسان شمالی تعداد وام های ازدواج پرداخت شده در سال گذشته را 11 هزار و 289 فقره اعلام کرد که به میزان 2 هزار و 92 میلیارد ریال بوده است.

وی یادآور شد: این میزان نسبت به سال قبل از لحاظ تعداد پرداخت 67 درصد و نسبت به مبلغ 99 درصد رشد داشته است.

هدایتی افزود: همچنین در نیمه نخست امسال نیز با افزایش تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به 150 میلیون ریال برای هر نفر، 7 هزار و 108 فقره وام به مبلغ یک هزار و 100 میلیون ریال پرداختی داشته ایم.

وی گفت: این تسهیلات توسط 13 بانک دولتی استان پرداخت شده که بیشترین آنها مربوط به بانک ملی، ملت و کشاورزی بوده است.

دبیر کمیسیون بانک های خراسان شمالی اظهار داشت: میزان تسهیلات برای خانواده های جانبازان، فرزند شهید و افراد دارای شرایط خاص نیز 300 میلیون ریال است.

براساس برخی آمارها، 295 هزار دختر و پسر 15 تا 29 سال خراسان شمالی در شرایط سن ازدواج قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان