//
کدخبر: ۱۳۱ //

۳۱۷میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی هرمزگان پرداخت شد

استاندار هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 503 فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ در استان جهت فعال سازی و خروج از رکود این واحدها پرداخت شده که رقم این تسهیلات پرداختی معادل 317 میلیارد تومان بوده است.

317میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی هرمزگان پرداخت شد

جاسم جادری سه شنبه شب در سی و پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: پرداخت 170 فقره تسهیلات دیگر به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی استان نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شده و از بانک های استان هرمزگان انتظار می رود این تسهیلات را تا پایان دی ماه پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات و تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، رونق و تحرک در بخش تولید کشور مشاهده می شود، عنوان کرد: در سال جاری بانک ها در کشور 326 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده اند که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 48 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه 65 درصد کل تسهیلات پراختی برای سرمایه در گردش بوده ، گفت :در هشت ماه نخست امسال 18 هزار و 380 واحد تولیدی در کشور تسهیلات دریافت کرده اند در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت متعهد به فعال سازی هفت هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط برای سال جاری بوده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط اقتصادی کشور انجام می دهد و در این مسیر موفقیت های قابل توجهی نیز کسب شده، تصریح کرد: اقدامات و برنامه ریزی های دولت موجب می شود که از رکود اقتصادی خارج و رونق تولید محقق شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان