//
کدخبر: ۱۳۰۲۱ //
لاریجانی در پاسخ به موسوی‌لارگانی:

حقوق ۲۴ میلیونی مدیران دروغ است/ جوسازی‌ها علیه مجلس نامردی است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده‌ای، جوسازی‌ها علیه مجلس را نامردی خواند.

 حقوق ۲۴ میلیونی مدیران دروغ است/ جوسازی‌ها علیه مجلس نامردی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 اسفند) قوه قننه در تذکری شفاهی، گفت: علیرغم اینکه رهبری بارها فرمودند حقوق‌های نجومی ظالمانه و ناعادلانه است، چرا مجلس بر 60 درصد اصرار کرد؟ چرا کار دیروز در مورد اصرار بر مصوبه اولیه مجلس را همان روز که می‌خواستید ایراد شورای نگهبان را رفع کنید، انجام ندادید، چون مصوبه اولیه مجلس عادلانه بود.

وی ادامه داد: بیش از هشت مرتبه رهبری فرمودند هنوز گزارشی درباره حقوق‌های نجومی به من داده نشده، چرا شما هفته گذشته از حق مجلس دفاع نکردید که مجبور نشوید چند روز بعد بگویید به مجلس توهین شده است.

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده،  گفت: تذکر شما به کمیسیون تلفیق است، چون کمیسیون تلفیق باید در گزارش خود بر مصوبه‌اش اصرار می‌کرد، اما آنها نیز گفتند با شورای نگهبان مشورت کردیم و شورا اعلام کرد که اگر ماده را اصلاح کنید، قبول می‌کنیم. اصلاحیات نیز بر مبنای نظر شورای نگهبان بود.

وی  با بیان اینکه آن هیاهو خلاف واقع بود، اظهار داشت: متنی که ما تصویب کردیم، آن چیزی نبود که آقایان در رسانه‌ها می‌گفتند مبنی بر اینکه حقوق 24 میلیونی برای مقامات و مدیران در نظر گرفته شده، این اظهارات دروغ است.

رئیس مجلس جوسازی‌ها را ناعادلانه و با اهدافی سیاسی خواند و ادامه داد: کسی که می‌گوید اسم مجلس باید عضو شود و یا عدالت در مجلس ذبح شد و یا مجلس پا روی عدالت گذاشت و حرف‌های سبک دیگری زدند، کار خوبی انجام ندادند.

رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه این مجلس برای کشور آبرو خرید و کشور را از بی‌برنامگی نجات داد، اظهار داشت: مواد دائمی لایحه برنامه که چندی پیش تصویب شد، کار مهمی بود، آیا مجلس سیاه است؟ این ادبیات درباره قوه مقننه و مردم‌سالاری درست نیست.

رئیس مجلس، موسوی‌لارگانی را نماینده‌ای عادل خواند و خطاب به وی گفت: بینی و بین‌الله متنی که قبلا هم تصویب شده بود 24 میلیون حقوق برای مدیران و مسئولان نبود، طبق آن ماده نیز مسئولان و مقامات 12 میلیون حقوق می‌گرفتند، این جوسازی‌ها حق مجلس نبود و نامردی بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان