//
کدخبر: ۱۲۱۸۰ //

نامه نمایندگان به سیف: پول سپرده‌گذاران کاسپین را برگردانید

دو تن از نمایندگان مجلس در نامه های جداگانه به رئیس کل بانک مرکزی خواستار رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران کاسپین و برگرداندن پول این گروه از مردم شدند.

نامه نمایندگان به سیف: پول سپرده‌گذاران کاسپین را برگردانید
به گزارش فرتاک نیوز،

به دنبال مسدود نمودن حدود 4 ماهه سپرده‌های مردم از سوی موسسه مالی "مجاز کاسپین" و همچنین عدم پاسخگویی و حمایت عملی بانک مرکزی از حقوق مردم سپرده گذار در نزد آن موسسه مجاز ٬تعدادی از نمایندگان مجلس با تذکرات شفاهی و کتبی به رییس جمهور ٬وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی خواهان حمایت عملی آنها از حقوق مردمی هستند که به مجوز بانک مرکزی اعتماد نموده اند.

در همین راستا شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در نامه ای به ولی الله سیف رییس بانک مرکزی از عدم اقدام عملی بانک مرکزی با گذشت زمان زیاد ابراز نگرانی نموده و خواستار حل موضوع شده است.

کاظم زاه در نامه خود به سیف متذکر شده که مردم به دلیل مجوز صادره بانک مرکزی دولت تدبیر و امید در موسسه کاسپین سپرده گذاری نموده اند و نباید مسایلی از قبیل ادغام باعث تضییع حقوق سپرده گذاران شود.

وی همچنین درباراه توجیه بانک مرکزی مبنی بر مشروط بودن مجوز موسسه کاسپین به سیف یادآور شده که زمانی که نام این موسسه در فهرست موسسات مجاز روی سایت بانک مرکزی قرار گرفته اشاره ای به مشروط بودن نشده است؛ ضمن آنکه این ادعای مشروط بودن مجوز یک موسسه می تواند فعالیت سایر بانک ها و موسسات اعتباری را با خطر جدی همراه کند.

کاظم زاده البته در نامه خود به سیف از بررسی هایش درباره موسسه کاسپین اینطور نوشت: با بررسی اینجانب، موسسه ای که مهم است و اکنون مشکل دارد، موسسه منحله فرشتگان است که تمامی مدیران و سهامداران آن اکنون مدیر و سهامدار کاسپین هستند؛ تغییر اسم نمی تواند مجوزی برای فرار از تعهد باشد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان