//
کدخبر: ۹۲۶۰ //
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

برگزاری جشن های نوروزی ۹۶ سیستان بلوچستان در کوه های خواجه و تفتان

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به جذابیت هایی که در کوه های خواجه و تفتان برای گردشگران داخلی و خارجی وجود دارد، جشن های نوروز سال 96 در این مکان ها برگزار می شود.

برگزاری جشن های نوروزی 96 سیستان  بلوچستان در کوه های خواجه و تفتان

علی اصغر جمشید نژاد اظهار داشت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری کشور در سال 96 در نظر گرفته شده نیاز بود تا مکان هایی با جذابیت خاص برای گردشگران به منظور برپایی جشن های نوروزی در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: جشن های نوروزی امسال در سطح بین المللی، کشوری و استانی برگزار می شود. 

وی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری ایرانیان در نظر گرفته شده نیاز است تا مسئولان بهداشتی استان نظارت های بهداشتی لازم را در این رابطه انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در بعضی از شهرهای سیستان و بلوچستان به دلیل نبود اقامتگاه برای گردشگران نیاز است تا اقامتگاه های ارزان قیمت در ایام نوروز برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گشایش بازارهای محلی در شهرهای مختلف استان و مراکز سیاحتی می تواند مسافران را با ظرفیت های استان بیشتر آشنا کند.

جمشید نژاد اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های دستگاه های دست اندرکار در حفاظت از سواحل و رودخانه ها برای جلوگیری از خسارت های احتمالی لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: علاوه بر آماده سازی امکانات گردشگری در سیستان و بلوچستان نیاز است تا از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این رابطه استفاده شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان