//
کدخبر: ۹۰۶۴ //
معاون استاندار بوشهر:

ایستگاه‌های مطالعه در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید ایستگاه‌های مطالعه با توجه به فضای مناسب موجود در استان ایجاد شود.

ایستگاه‌های مطالعه در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد شود

عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اظهار داشت: متاسفانه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و کتاب در سبد خانواده ها جایگاه مناسبی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در بخش رشد مطالعه و کتابخوانی در جامعه صورت گیرد، چون که دانایی جامعه بر پایه کتاب است.

وی با اشاره به اینکه ما باید احساس نیاز به کتاب و کتابخوانی را در جامعه زنده کنیم بیان کرد: در استان بوشهر باید با برنامه‌ریزی منظم و تقویم زمانبندی شده در حوزه کتاب فعالیت مستمری صورت گیرد.

گراوند افزود: اگر به دنبال جامعه‌ای پویا و توسعه یافته و خواهان رشد در تمامی عرصه های جامعه هستیم باید مقوله کتاب و کتابخوانی را احیا کنیم.

وی تاکید کرد: همچنین شهرستان‌ها نیز به صورت منظم جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی را برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توجه به نهاد کتاب و مطالعه می‌تواند سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای جامعه محسوب شود افزود: برای اینکه نسل موفق و دانایی داشته باشیم باید حوزه کتاب را تقویت کنیم.

گراوند  بیان کرد: همچنین در مکان‌های عمومی و پارک‌ها باید نگاه به کتابخوانی مد نظر قرار گیرد. باید ایستگاه‌های مطالعه با توجه به فضای مناسب موجود در استان ایجاد شود.

وی افزود: راهکارهای تقویت کتابخوانی باید در استان بوشهر بررسی و اجرایی شود.

 

 

منبع: ذاکر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان