//
کدخبر: ۷۱۷۸ //

بهره برداری از ۷۹۵ پروژه مخابراتی در خراسان رضوی

به گزارش فرتاک نیوز،پروژه های مخابراتی شامل 76 پروژه توسعه و تاسیس ADSL   به تعداد 37 هزار و 943 پورت، 192 پروژه شامل نصب و راه اندازی 192 کافو نوری جهت توسعه 52  و 296 تلفن ثابت طی این مراسم افتتاح شد.

همچنین احداث 9 سایت 2G  موبایل همراه اول، احداث 65 سایت 3G موبایل همراه اول، احداث 323 سایت 3G، SWAP   30 پروژه سایت موبایل همراه اول، توسعه RNG شبکه 3G همراه اول، توسعه 10  شبکه انتقال استان ( OTN)،  تاسیس 30 پروژه VDSL  استان به میزان 960 پورت، اجرای 57 پروژهفیبر نوری به طول 412 کیلومتر از دیگر پروژه های افتتاحیه با حضور وزیر اطلاعات بود.

بر اساس این گزارش، این 795 پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر 235 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همزمان 31 پروژه آبرسانی برای 80 روستا با جمعیت 56 هزار نفر با اعتبار 257 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی بهره برداری شد.

در  این مراسم همچنین پروژه های گاز رسانی به شهر ریوش و 135 روستا در خراسان رضوی با اعتبار 940 میلیارد ریال افتتاح شد.

هزار و 700 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: این ملت با ظرفیت های ملی خود همچنان بر سر پیمان خود با شهدا به سازندگی و پیشرفت ادامه می دهند.

علیرضا رشیدیان افزود: علی رغم مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند خللی در توسعه ایجاد نشده و امسال  هزار و 700 میلیارد تومان در دهه فجر در خراسان رضوی بهره برداری می شود.

وی گفت: امروز تنها بخشی از پروژه های آب روستایی، شرکت گاز و مخابرات امروز افتتاح می شود که قسمتی از سایر پروژه های استان به شمار می رود.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: تا پایان دولت یازدهم وعده بهره برداری از 9 هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی را محقق می کنیم و 500 پروژه عمرانی نیمه تمام را نیز به سرانجام خواهیم رساند.

مدیر کل مخابرات خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه در این استان 6 میلیون مشترک همراه و ثابت داریم بیان کرد: هدف اصلی  شرکت  مخابرات در خراسان رضوی پیشرو بودن درحوزه دیجیتال است.

سالاری افزود: برای ارائه خدمات مناسب به مشترکان با 500 اپراتور فعالیت داریم و در دیتا 917 پورت در استان فعال است.

 

منبع: تابناک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان