//
کدخبر: ۶۳۹۳ //

کولاک و مه در گردنه های همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: کولاک و مه گردنه های همدان را فرا گرفته و رانندگان باید در محورها با احتیاط تردد کنند.

به گزارش فرتاک نیوز حمید پرورشی خرم چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شهروندان از مسافرتهای غیرضرور پرهیز کنند افزود: تردد بدون زنجیر چرخ انجام می شود اما مسافران همه تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با 34 راهدارخانه ثابت و سیار و بیش از 530 نیرو به همراه تجهیزات لازم در خدمت مسافران در محورهای ارتباطی استان همدان است.

وی ادامه داد: کار گشت زنی گروههای راهداری به صورت نوبتی و شبها با چراغ گردان انجام می شود و اگر مشکلی در خصوص آبگرفتگی یا عدم دید رانندگان ایجاد شود در کوتاه ترین زمان خدمات خود را ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به رصد دقیق شرایط جوی و اعلام زمان بارش قبل از لزوم انجام عملیات راهداری ماشین‌آلات نیز از نظر فنی معاینه و کنترل شده و بارگیری مصالح شامل نمک و ماسه و مواد یخ زدا انجام و به محض شروع بارش نمک پاشی در راه ها انجام می شود.

وی تاکید کرد: راهداران به صورت شبانه روزی در سایر محورهای برف گیر استان، از جمله گردنه اسدآباد، گردنه دولایی تویسرکان، گردنه آورزمان، گردنه گرین در محور نورآباد ، محور ملایر -توره ، محور سامن-بروجرد، محور همدان، ملایر، سرخ‌آباد تا گردنه زاغه و محورهای قهاوند (گردنه حیران) فعال بوده و تردد در همه جاده ها بدون مشکل انجام شده است.

استان همدان با 9 شهرستان در غرب کشور دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان