//
کدخبر: ۶۱۵۳ //
مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان:

پروژه‌های راهداری استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: دهه فجر ۲۷ پروژه راهداری استان زنجان با اعتبار ۳۹۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های راهداری استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش فرتاک نیوز، ایرج دست‌نشان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر امسال 27 پروژه در بخش‌های مختلف راهداری از جمله روکش آسفالت، بهسازی محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی، تأمین روشنایی، مرمت ابنیه و تأسیسات و سایر موارد به بهره‌برداری می‌رسند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این 27 پروژه بیش از 393 میلیارد ریال هزینه شده که این برخی از این پروژه‌ها در اصلاح و بهسازی نقاط حادثه‌خیز نیز موثر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان سهم بخش نگهداری و ابنیه فنی راهها را 22 پروژه برشمرد و گفت: بهسازی روکش آسفالت‌، ساماندهی و تعریض محورهای مواصلاتی و احداث پل مهمترین پروژه‌های این بخش را تشکیل می‌دهند.

وی به احداث پل بولاماجی در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به تخریب پلی در اثر سیل سال گذشته بهره‌برداری از آن تأثیر به سزایی در رفت و آمد روستاییان منطقه دارد.

دست‌نشان با اشاره به بهره‌برداری از بهسازی محورها و ترمیم و روکش آسفالت 259 کیلوکتر از راه‌ها ابراز کرد: برای پروژه‌های ذکر شده بیش از 333 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای چهار پروژه در بخش ارتقای ایمنی راهها بیان کرد: تهیه و نصب روشنایی در آزاده راه زنجان- تبریز در کیلومتر 63 به طول دو کیلومتر نیز در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: عملیات احداث پاسگاه پلیس راه ابهر- تاکستان نیز به پایان رسیده و در اختیار عوامل پلیس راه قرار می‌گیرد.

وی از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر به تهیه و نصب بلوک مفصلی در آزاده راه زنجان تبریز به طول 5 کیلومتر، احداث نرده پل و قرنیز در آزاده زنجان ـ قزوین به طول 500 متر و احداث نرده پل و قرنیز در آزادراه زنجان ـ تبریز به طول 400 متر اشاره کرد

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان