//
کدخبر: ۶۱۲ //

بانک های خصوصی باید در اجرای طرح رونق تولید مشارکت داشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: بانک های خصوصی استان باید در راستای اجرای طرح رونق تولید مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند.

بانک های خصوصی باید در اجرای طرح رونق تولید مشارکت داشته باشند

 منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیلات رونق تولید که با حضور مدیران بانک های عامل برگزار شد، افزود: بانک های خصوصی از منابع مالی استان استفاده می کنند و از این رو باید در جهت تقویت تولید که رونق اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان منطقه را به دنبال دارد، مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که بانک های خصوصی نخواهند مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند، مدیریت استان تصمیم و رفتار لازم را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه حق حاکمیت است که بداند منابع و مصارف بانک های خصوصی در چه سمت و سویی هزینه می شود، یادآور شد: در این رابطه گزارش عملکرد بانک های خصوصی باید دریافت شود.

به گفته وی، هماهنگی و مذاکره لازم با مدیران بانک مرکزی در امور بانک های خصوصی انجام شده تا از ظرفیت بانک های غیردولتی برای کمک به بخش صنعت و کشاورزی استان استفاده شود.

حبیبی در ادامه خواستار سرعت بخشیدن به اعطای تسهیلات طرح رونق از سوی بانک ها شد و ادامه داد: بانک های عامل نباید این موضوع را مشمول زمان کنند.

وی اضافه کرد: برای کمک به تولید و آوردن بانک ها به میدان برای حمایت از این بخش و تقویت تولید، لازم باشد حتی جمعه ها نیز جلسه برگزار می کنیم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در پاین افزود: هدف اصلی از اجرای طرح رونق با مشارکت بانک ها، کمک به چرخاندن چرخ صنعت، پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و بهبود وضعیت اشتغال که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیز قرار دارد، است.

در استان قزوین 2 هزار و 160 واحد تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات طرح رونق هستند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان