//
کدخبر: ۵۷۰۶ //

فاز نخست شهرک صنعتی قزوین در زمین ۱۰۰ هکتاری احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر برای احداث شهرک صنعتی قزوین(کوهین) ۱۰۰ هکتار زمین تملک شده که مشکل فراوانی از جمله اوقافی بودن اراضی و تغییر کاربری داشت که با مشارکت مدیران برطرف شد.

فاز نخست شهرک صنعتی قزوین در زمین ۱۰۰ هکتاری احداث می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز،حمیدرضا خانپور عصر امروز در  نشست با مدیران و مسئولان بخش کوهین با حضور معاون وزیر صنعت و استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهرک صنعتی قزوین(کوهین) از موقعیت خوبی برخوردار بوده که باید در راستای رونق اقتصادی به کارگیری شود.

وی بیان کرد: اشتغالزایی در این منطقه استراتژیک در دستور کار قرار دارد و نیروهای بومی جهت اشتغال در این شهرک صنعتی در اولویت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در حال حاضر برای احداث شهرک صنعتی قزوین(کوهین) 100 هکتار زمین تملک شده که مشکل فراوانی از جمله اوقافی بودن اراضی و تغییر کاربری داشت که با مشارکت مدیران برطرف شد.

خانپور ادامه داد: در فاز نخست احداث واحدهای صنعتی برنامه‌ریزی برای 30 هکتار از شهرک برای واحدهای موادغذایی، شیمیایی، نساجی و خدماتی صورت گرفته و در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات لازم در زمینه احداث شهرک صنعتی انجام شده است، خاطرنشان کرد: مطالعات زیست محیطی، ابعاد مختلف تغییر کاربری و مطالعات سرمایه‌گذاری برای احداث این شهرک صنعتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: از ظرفیت سرمایه‌گذاران و نیروهای بومی در احداث و توسعه این شهرک صنعتی باید بکارگیری شود تا شاهد رونق اقتصادی در این بخش و منطقه باشیم.

خانپور از سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومانی در فاز نخست احداث شهرک صنعتی قزوین (کوهین) خبر داد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان