//
کدخبر: ۵۵۶۳۲ //

اتهام‌زنی به سپاه متهم کردن همه ملت ایران است

ائمه جمعه شهرستان‌های سمنان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی ایران این اتهام را محکوم کرده و تأکید کردند اتهام زنی به سپاه متهم کردن همه ملت ایران است.

اتهام‌زنی به سپاه متهم کردن همه ملت ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود اظهار داشت: استکبار به سرکردگی آمریکا اتحاد و انسجام ملت ایران را نشان گرفته است ولی باید بداند که ملت ایران هراسی از این توطئه‌ها ندارند.

وی با بیان اینکه آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد خاطرنشان کرد: موضوعات هسته‌ای و همچنین موشکی تنها بهانه آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اظهارات احمقانه رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب همواره علیه کشور ما توطئه کردند ولی همواره با شکست مواجه شدند.

امینی با اذعان به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی اقتدار کشور و مردم را هدف گرفته‌‌اند تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون اقتدار انقلاب اسلامی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش حفظ شده است و اتهام به این نیروها اتهام به همه مردم است.

وی با بیان اینکه آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به تروریست بودن متهم کرده است تصریح کرد: اینکه همه تروریست‌های دنیا و از جمله داعش دست پرورده آمریکا هستند بر  همه جهان روشن است و اتهام به سپاه اتهام به همه مردم ایران است چرا که سپاه در دل مردم ایران قرار دارد.

هنر ترامپ بی‌‌آبرو تنها تنش آفرینی در منطقه و جهان است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه دامغان نیز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد با اشاره به موضع‌گیری‌های وقیحانه رئیس جمهور آمریکا و دولتمردان این کشور بر علیه حقوق ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنر ترامپ بی‌‌آبرو تنها تنش آفرینی در منطقه و جهان است.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه حتی مقامات آمریکایی که خود از جنس سیاست‌های شیطانی ترامپ هستند از رفتار شتابزده، غیرعقلانی، کینه توزانه و انتقام جویانه وی و بی توجهی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا به افکار عمومی در هراسند، افزود: شرایط آمریکا و رئیس جمهور وقیحش آنقدر وخیم است که اصطلاحاً "مرده شور هم به حال این مرده گریه می‌کند".

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به کم توجهی مسئولان و دولتمردان نسبت به حوزه فرهنگ انتقاد کرد و گفت: مسئولان متأسفانه همه چیز را در این بخش رها ساخته‌اند، آیا حفظ هنجارها و سنت‌ها و ارزش‌ها و رواج ناهنجاری‌های فرهنگی باید به حدی برسد که رهبر معظم انقلاب از اصطلاح " ولنگاری فرهنگی " استفاده کنند؟ چرا دولتمردان بودجه‌های فرهنگی را حذف و فضای مجازی را به حال خود رها کرده‌اند.

وی با اشاره به 24 مهرماه روز جهانی نابینایان و ضرورت تکریم و یاری این قشر ارزشمند جامعه، خاطر نشان کرد: لازم است شهرداری‌ها و نهادهای مرتبط دولتی شرایط بهتر زندگی، فعالیت و البته عبور و مرور را برای روشندلان فراهم کنند و دولت نیز اقدامات عملی در زمینه اشتغال و معیشت این قش و فرزندانشان انجام دهد.

سخنان احمقانه و جاهلانه ترامپ را نباید بی پاسخ گذاشت

حجت الاسلام قربانعلی صفائی‌پور امام جمعه میامی نیز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور آمریکا بسیار احمقانه و وقیح بود و نباید آنرا بی پاسخ گذاشت.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا به نهادهای انقلاب اسلامی و از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قوه قضائیه اتهام بی‌جا زد تصریح کرد :باید پاسخ محکم و قاطع به این سخنان وقیح داد.

امام جمعه میامی با اذعان به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پایه‌های اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: اتهام به سپاه اتهام به همه ملت ایران است.

صفائی‌پور با بیان اینکه این اتهامات و شایعات علیه سپاه سبب سلب امنیت در جامعه می‌شود بر ضرورت دادن پاسخ قاطع به این اتهامات تأکید کرد.

وی به اتهامات علیه قوه قضائیه نیز اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه یکی قوه‌ها و نهادهای مهم انقلاب است و نباید اجازه این اتهامات را داد و این اتهام مظهر بی تقوایی است و باید مانع آن شد.

خطیب جمعه میامی به برخی از اظهارات ترامپ درباره برجام نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا در روزهای اخیر تهدید به خروج از توافق‌نامه برجام و همچنین اعمال تحریم‌های بیشتر کرده است که این سخنان خلاف برجامه بوده و در صورت خروج آمریکا از این توافق نامه‌؛ پایبندی ایران به آن عاقلانه نیست.

صفائی‌پور درباره برپایی رفراندم در کردستان عراق نیز گفت: رژیم صهیونیستی و همچنین استکبار جهانی در این زمینه نقش داشتند و رد پای آنان مشاهده می‌شود.

فناوری دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

امام‌ جمعه آرادان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره برجام و همچنین فناوری دفاعی ایران گفت: فناوری دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا امام جمعه آرادان نیز در جمع مردم ولایتمدار و دیندار این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان این نظام به دنبال توطئه علیه انقلاب بودن و این دشمنی‌ها و توطئه‌ها تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به برخی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست تصریح کرد کاین سخن بر همه جهانیان ثابت شده است و آمریکا با اعمال تحریم‌های مختلف علیه کشور ما به برجام متعهد نماند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال گذشته فرمودند ما اجازه بازرسی از مراکز نظامی و هسته‌ای را نمی‌دهیم خاطر نشان کرد: بعد از برجام چهره زشت استکبار برای همه جهانیان مشخص شد چرا که آمریکا به سخنان و تعهدات خود در برجام پابند نماند و هر از گاهی تحریم‌هایی را علیه کشور ما اعمال کرد.

شریفی‌نیا با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی تخریب انقلاب بودند به سخنان اخیر ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید پاسخ محمکی به این سخنان وقیح داد.

انسجام و اتحاد ملی پاسخ ملت ایران به بدعهدی‌های آمریکا است

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر نیز در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهرستان سرخه به سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: انسجام و اتحاد ملی پاسخ ملت ایران به بدعهدی‌های آمریکا و این سخنان احمقانه است.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و اعمال تحریم‌های مختلف علیه کشور ایران خاطر نشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه سرخه با اشاره به تصویب قانون جدید تحریم ها از سوی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا به برجام پایبند نیست و این سخنان از سخنان احمقانه رئیس جمهور آنان قابل درک است و این عدم پایبندی آمریکا به توافق هسته‌ای سبب اعتراض شدید اروپایی‌ها نیز شده است.

فاطمی بصیر با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا از توافق هسته ای برجام به‌عنوان یک ابزار و فشار علیه کشور ما استفاده می‌کند تصریح کرد: تصویب قانون جدید تحریم‌ها نیز با هدف مهار دشمنان آمریکا انجام شده است.

وی حفظ اتحاد و انسجام ملی را یکی از مهم‌ترین راهبردها علیه آمریکا دانست و گفت: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال تخریب این انقلاب نوپا بود ولی همواره در برابر مردم غیور و دیندار کشورمان شکست خورد.

ترامپ خود را به دیوانگی زده است

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: ترامپ دیوانه نیست بلکه خود را به دیوانگی زده است و این دسیسه و توطئه جدید آمریکا است.

وی با اشاره به این دسیسه جدید آمریکا گفت: رئیس جمهور آمریکا با دیوانگی می‌خواهد از کشورهایی که منافع آنان را تأمین نمی‌کند امتیاز بگیرد.

خطیب جمعه مهدیشهر با اشاره به تهمت‌هایی که علیه دو نهاد مهم کشور یعنی سپاه و قوه قضائیه از سوی دشمنان انقلاب اسلامی وارد شد گفت این اتهامات از ریشه بی اساس است و دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند و تهمت به سپاه تهمت به ملت ایران است.

بارانی افزود: با بیان اینکه قوه‌قضائیه یکی از قوه‌های مهم کشور است اتهام به این قوه را از توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران فرمودند هیچ کس حق توهین به قوه قضائیه را ندارد.

وی به سخنان فرمانده سپاه در جواب هجمه ترامپ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرمانده سپاه در جوابی قاطع به ترامپ و آمریکا گفت که اگر شما دیوانه هستید ما هم به سیم آخر می زنیم و اگر شما سپاه را تروریست اعلام کردید ما هم ارتش آمریکا را تروریست اعلام می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: معنی جمله فرمانده سپاه این است که اگر کسی به مرزهای ایران نزدیک شود پاسخ محکمی از سوی ما دریافت می‌کند.

باید پاسخ محکمی به سخنان احمقانه ترامپ داد

خطیب جمعه این هفته شهرستان گرمسار نیز با اشاره به سخنان وقیح و احمقانه رئیس جمهور آمریکا گفت: باید پاسخ محکمی به سخنان احمقانه ترامپ داد.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت قابل اعغتماد نبوده است به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است که از ابتدای انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشته و امنیت کشور را تأمین کرده است.

خطیب جمعه گرمسار اتهام به سپاه و قوه قضائیه را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت این اتهام‌ها از سوی ملت ایران بی پاسخ نمی‌ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۵۶۳۲ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تنها موشک وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست که بلای جان دشمنان ایران شده است ف وتبال ایران نیز بلای دیگری است که دامن گ یر دشمنان شده است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان