//
کدخبر: ۵۲۱۹ //
مسؤول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی:

۴۰ طرح اختصاصی حوزه زنان در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

مسؤول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی گفت: 40 طرح اختصاصی حوزه زنان در استان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

40 طرح اختصاصی حوزه زنان در خراسان شمالی افتتاح می‌شود

به گزارش فرتاک نیوز، ملیحه یغمایی عصر امروز به خبرنگاران اظهار کرد: 16 بهمن با عنوان بنیان تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تجلیل از مقام زن نام‌گذاری شده که به این مناسبت برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: امسال در خراسان شمالی 40 طرح اختصاص در حوزه زنان افتتاح خواهد شد، که این طرح‌ها شامل بسته‌بندی خشکبار، مهدکودک با مدیریت بانوان، طرح تولیدی پوشاک، شرکت بسته‌بندی محصولات غذایی بانوان و افتتاح چند تخت زایمانی در بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد است.

یغمایی بیان داشت: همچنین برای برگزاری هر چه‌بهتر برنامه‌های حوزه زنان در تمام شهرستان‌های استان، کمیته بانوان ستاد دهه فجر تشکیل‌شده است.

مدیرکل اجتماعی استاندار خراسان شمالی دیدار بانوان عضو مجلس خبرگان رهبری، دیدار با امام‌جمعه بجنورد و نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به همین مناسبت خواهیم داشت.

وی حضور بانوان در مراسم گلباران مزار شهدا، برگزاری برنامه‌های خاص برای بانوان شاغل در ادارات، دیدار با خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی عنوان کرد.

مسؤول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر خراسان شمالی با بیان اینکه 16 بهمن‌ماه با عنوان بنیان تحکیم خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نام‌گذاری شده است؛ گفت: به مناسبت تجلیل از مقام زن یک جشن بزرگ و محوری را در استان خواهیم داشت.

در ادامه این نشس جانشین کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان شمالی نیز اظهار کرد: مسابقات فرهنگی، همایش‌های بصیرتی، مسابقات ورزشی جام فجر در دانشگاه پیام نور در رشته‌های دومیدانی،والیبال،تنیس روی میز از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر استان به مناسبت دهه فجر است.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان همچنین برگزاری محفل انس با شهدای روحانی را از برنامه‌های محوری این کمیته مناسبت دهه فجر در خراسان شمالی اعلام کرد و گفت: روحانیون و طلبه‌های استان حضور پررنگی در دفاع مقدس داشته که حوزه علمیه امام صادق بیشتر شهید را در بین مدارس علمیه استان دارد.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: از این رو به مناسبت ایام‌الله دهه فجر محفل انس با شهدای روحانی در استان برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته اصناف ستاد دهه فجر خراسان شمالی هم در این نشست از برگزاری 9 برنامه  عنوان برنامه توسط این کمیته خبر داد.

محمود اسدی اظهار کرد: حضور اصناف در گلباران تمثال امام راحل در 12 بهمن،تهیه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و نصب آن بر درب واحدهای صنفی، برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرتی، ارسال پیامک‌های بیانات رهبری در دهه فجر برای اصناف از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی را در واحدهای صنفی مسیر راهپیمایی در 22 بهمن در مرکز استان را برشمرد و بیان داشت: در 22 بهمن اصناف استان هم در کنار اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز شرکت پرشور خواهند داشت.

جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی هم در این نشست گفت: بیش از 100 برنامه توسط کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی به مناسبت دهه فجر به اجرا درمی‌آید.

نرگس فرهمند عنوان کرد: به همین مناسبت، جشن انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در خراسان شمالی خواهیم داشت که در این مراسم برنامه‌های مختلفی به اجرا درمی‌آید.

 جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی افتتاح طرح رابط کتاب، برگزاری فستیوال دوروزه سفال، گلباران و غبارروبی شهدا، نشست‌های ادبی سپیده را از برنامه‌های این کمیته به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها در سطح مراکز کودک و نوجوانان پنج شهرستان خراسان شمالی به اجرا درمی‌آید.

جانشین کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر خراسان شمالی برگزاری جشنواره غذا، بازدید از مراکز تاریخی،برگزاری نشست نقد کتاب، کارگاه‌های فرهنگی، دیدار با پرستاران شیرخوارگاه‌ها، افتتاح نقالی تئاتر هفت‌خوان را از دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر خواند.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان