//
کدخبر: ۴۵۵۱۶۴ //

آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: آثار و نشانه‌هایی از پیکر سه جوان مشگین‌شهری که دی ماه سال گذشته در ارتفاعات سبلان مفقود شده بودند، پیدا شد.

 آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام محمدی  اظهار کرد: دی ماه سال 1402 سه نفر از اهالی شهرستان مشگین‌شهر در حوالی منطقه سامانلو مفقود شدند که به رغم پیگیری‌های متعدد هیچ اثری از آنان یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه در چند مقطع زمانی نیروهای امداد و نجات، هلال احمر و ... عملیات تجسس را آغاز کرده بودند، خاطرنشان کرد: در مواردی به دلیل برودت هوا، بارش شدید برف و کولاک جستجو متوقف می‌شد و حتی در چند سورت پروازی نیز بالگردها موفق به کشف مفقودین نشدند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه سال گذشته هیچ نشانی از این سه جوان یافت نشد، افزود: بعد از تعطیلات نوروز مجددا هلال احمر، کوهنوردان و چند تیم عملیاتی آخرین عملیات جستجو را آغاز کردند و با محوریت هلال‌احمر اقدامات جستجو انجام شد.

محمدی از ورود تیم‌های امدادی، بسیج و دستگاه‌های مختلف برای ادامه عملیات در مناطق مختلف کوهستان خبر داد و گفت: سرانجام 31 فروردین ماه نشانه‌هایی از این جوانان در مسیر سامانلو پیدا شد.

وی تصریح کرد: بقایای این سه جوان شامل مدارک هویتی، کارت ها، کفش و چکمه‌های استفاده شده و ... تحویل نیروی انتظامی و دادستان شد تا بعد از بررسی‌های انجام شده نتیجه قطعی تجسس اعلام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان