//
کدخبر: ۴۳۲۳۰۱ //
عضو شورای شهر کرمانشاه:

لزوم برخورد قاطع با اعضای متخلف شورا/‌ برخورد نمی‌شود شورا را منحل کنید

هاشم درویشی عضو شورای شهر کرمانشاه گفت:برخورد قاطع با اعضای متخلف باعث انجام وظایفشان خواهد شد و اگر قرار است برخوردی انجام نشود شورای شهر کرمانشاه را منحل کنید.

 لزوم برخورد قاطع با اعضای متخلف شورا/‌ برخورد نمی‌شود شورا را منحل کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

یکصدو پنجاه‌و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرمانشاه بازهم به دلیل عدم حضور تعدادی از اعضا برگزار نشد.

هاشم درویشی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل عدم تشکیل جلسات حدود ۶۰ لایحه خرد و کلان شهرداری که در تمامی آن‌ها منافع مردم دخیل است بر روی زمین مانده و انجام نشده است.

 وی از جمله مهمترین این لوایح را یکسان‌سازی حقوق کارکنان شرکت بازیافت عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای عدالت اجتماعی، لایحه یکسان‌سازی حقوق کارکنان شرکت بازیافت پس از تایید یازده عضو شورا به کمیسیون آموزش سپرده شد ولی طی شش ماه گذشته اقدامی انجام نگرفت و با توجه به افزایش نرخ تورم،مشکلاتی برای کارکنان این شرکت‌ ایجاد شده است.

عضو شورای شهر کرمانشاه از دیگر مصوبات مهم بر زمین مانده در شورای شهر را مصوبه احداث شهربازی عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار این پروژه پای کار است و انجام کارهای رایج برای شروع این طرح ، لنگ مصوبه شورای شهر کرمانشاه است.

وی با اشاره به عدم حضور گروه اقلیت در جلسات شورا طی چندین جلسه قبل نیز گفت: عدم حضور ما اعتراض به انتخاب رئیس شورا بود که بصورت غیر قانونی انجام گرفت و سلب عضویت اعضا به دلیل عدم حضور مبنی بر اعتراض مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

 درویشی وظایف شورای شهر را چند بخشی عنوان کرد و بیان داشت: اگر ستاد هماهنگی استانی در حوزه مدیریت شهری تشکیل شود و مدیران همکاری نمایند شورا می‌تواند در خیلی از مسائل که تخصصی نیست ورود کند.

 عضو شورای شهر کرمانشاه اضافه کرد: ما خادم مردمیم و نیتمان رفع مشکلات مردم است اگر روال انجام جلسات قانونی نیست باید به هیات حل اختلاف ارجاع داده شود و بر اساس قانون ابتدا با تذکر و در پی آن اگر آقایان اعضای شورا دفاعی نداشته باشند سلب عضویت شوند.

درویشی یادآور شد:برخورد قاطع با متخلفان به دلیل عدم حضور باعث انجام وظایفشان خواهد شد و اگر قرار است با اعضای متخلف برخوردی انجام نشود شورای شهر کرمانشاه را منحل کنند.

وی اضافه کرد: فرمانداری با اعلام برگزاری جلسه فوق‌‌العاده می‌تواند با اعضای متخلف به صورت قانونی برخورد نماید.

گفتنی است؛ در این جلسه آقایان سید احسان احسانی، هاشم درویشی، سید پیمان موسوی، سید میثم موسوی اجاق، سالار احمد‌زاده، احسان حیدریان و آقای علی فتاحی طهنه حضور داشتند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان