//
کدخبر: ۴۲۱۳۳۸ //

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "محمد میرشکاری" در کلاله

فرماندار شهرستان کلاله گفت: تشییع پیکر مطهر شهید «محمد میرشکاری» از شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، صبح شنبه ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت "محمد میرشکاری" در کلاله
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد شیبک، از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «محمد میرشکاری» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تشییع باشکوه این شهید مدافع امنیت، پاسخی کوبنده به منافقان و معاندین کوردل است.

وی با اشاره به ترور کور 2 نفر از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان «تفتان» استان سیستان و بلوچستان، افزود: شهید محمد میرشکار، رئیس پلیس آماد پشتیبانی «تفتان» که توسط تروریست‌ها ترور شد.

فرماندار شهرستان کلاله گفت: مسیر اعلام شده برای تشییع از ابتدای خیابان انقلاب کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر خواهد بود که بر اساس تصمیم اتخاذ شده برای چند ساعت محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر اجرا می‌شود.

بر اثر حمله تروریستی به یکی از واحدهای انتظامی شهرستان «تفتان» سروان محمد میرشکار رئیس اداره پشتیبانی و سرباز وظیفه رضا فسنقری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر شهید میرشکاری صبح روز شنبه به زادگاهش روستای حاج علی اسلامی بخش پیشکمر کلاله برای وداع خانواده، دوستان و آشنایان منتقل می‌شود و بعد از وداع خانواده با این شهید والا مقام، مراسم تشییع و خاکسپاری ساعت 9 صبح شنبه 18 شهریور با حضور مسئولان کشوری و استانی از ابتدای خیابان انقلاب کلاله به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان