//
کدخبر: ۴۰۷۹۴۴ //

بازدید و تشکیل جلسه جهت تحقق مطالبات مردم شهرستان روانسر/ برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان ۱۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است

فرماندار شهرستان روانسر از پیگیری و تحقق مطالبات مردمی در حوزه های مختلف ابراز امیدواری کرد و گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان 145 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید و تشکیل جلسه جهت تحقق مطالبات مردم شهرستان روانسر/ برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان 145 میلیارد تومان هزینه شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سعدی مصطفی زاده در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان روانسر که پیش از ظهر امروز با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان انجام شد، اظهار کرد: در حوزه آبفا 4 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 5/25 میلیارد تومان در حال انجام است.
وی افزود: پروژه شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب محله گل سفید با تعهدات 5 کیلومتر  با صرف پنج میلیارد تومان در دست اقدام است.
مصطفی زاده با بیان اینکه آبرسانی مجتمع سلکان که شامل 7 روستا با پیشرفت 70 درصدی و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در حال انجام است. گفت: آبرسانی به محله صالح آباد و آبرسانی مجتمع حسن آباد با اعتباری بالغ بر 5/2 و 3 میلیارد تومان در حال انجام است.

50dec920-ac0c-41e8-bc5d-ef8081d1f3a6

3d2e1dc0-1d34-43e3-b17c-695b8fd5426a

فرماندار شهرستان روانسر به اقدامات در حال انجام حوزه مسکن ملی و عمرانی روستا اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دوازده میلیارد و 750 میلیون تومان در حوزه تسهیلات و اعتبارات مسکن ملی پرداخت شده است.
مصطفی زاده گفت: شروع عملیات اجرایی گمانه زنی پروژه 340 واحدی مسکن ملی، شروع عملیات اجرایی نازک کردی پروژه 80 واحدی و آسفالت 4 هزار متر مربع از معابر روستایی نهرابی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال پیگیری و انجام است.
وی از پیگیری شروع عملیات اجرایی پروژه های آسفالت روستایی از محل قیر تهاتر شامل 7 روستای ( زیرجوبی، مرداد آباد، تازه آباد سریاس، شوربلاغ، تپه کوئیک، میرعزیزی، خرم آباد علیا) با اعتباری حدود هفت میلیارد تومان خبر داد و بیان کرد: همچنین پیگیر اجرای پروژه های عمرانی در 4 روستا ( سمنگان، مامنان علیا، زرین چقا و قوری قلعه) با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 600 میلیون تومان هستیم.
به گفته فرماندار شهرستان روانسر سه پروژه مهم و تاثیرگذار با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد تومان در حوزه راهداری در حال انجام است.
مصطفی زاده از روکش آسفالت محور اصلی روانسر به کرمانشاه در قالب 2 پروژه عمرانی به میزان 22 کیلومتر با اعتباری بالغ بر نود میلیارد تومان و با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی خبر داد و گفت: 2/8 کیلومتر بازیافت سرد و لکه گیری روکش آسفالت محور روانسر به کوزران با اعتبار 20 میلیارد تومان با پیشرفت 25 درصدی در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان