//
کدخبر: ۳۹۹۹ //

سطح بندی خدمات در اورژانس کودکان بیمارستان نمازی شیراز

رئیس مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز گفت: خدمات رسانی در اورژانس کودکان این مرکز با هدف سرعت بخشیدن به ارایه خدمات درمانی، سطح بندی شده است.

به گزارش فرتاک نیوز به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، دکتر محمدرضا ادراکی افزود: ارایه خدمات باکیفیت به بیماران، سرعت بخشیدن در مسیر رسیدگی به بیماران بدحال، ارتقاء درصد تعیین تکلیف بیماران زیر شش ساعت، کاهش مدت زمان خروج بیماران از اورژانس به زیر 12 ساعت، افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان و کاهش درصد ترک بیمارستان با رضایت شخصی، اهداف اجرای این اقدام بوده است.

او ادامه داد: در اورژانس کودکان مرکز آموزشی درمانی نمازی سطوح تریاژ، اتاق احیاء، واحد تحت نظر، سطح یک و دو ایجاد و فرآیندهای اورژانس کودکان تغییر یافته است.

ادراکی گسترش تعداد تخت‌های اورژانس کودکان مرکز آموزشی درمانی نمازی را خدمتی دیگر در عرصه ارتقاء کمی و کیفی خدمات به این گروه سنی، به عنوان گروهی مهم در زمینه خدمات سلامت دانست و افزود: با تغییرات و گسترش فضا، هم اکنون اورژانس کودکان بیمارستان نمازی، با 38 تخت به مراجعه کنندگان خدمت ارایه می‌دهد.

رئیس مرکز آموزش درمانی نمازی یادآور شد: این گسترش فضا و افزایش تعداد تخت با همت گروه آموزشی کودکان و تیم مدیریتی بیمارستان نمازی انجام شده و از این پس با توجه به تقسیم بندی بیماران به سطوح مختلف، تداخل فعالیت‌های درمانی کاهش و امور اورژانس بیماران بدحال، سرعت پیدا می‌کند.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان