//
کدخبر: ۳۹۹۰ //
عضو شورای شهر تبریز:

نباید با مدیریت ویترینی سرمایه‌های مردم را هدر بدهیم

نباید با مدیریت ویترینی سرمایه‌های مردم را هدر بدهیم

نباید با مدیریت ویترینی سرمایه‌های مردم را هدر بدهیم

به گزارش فرتاک نیوز عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه نباید با مدیریت ویترینی سرمایه‌های مردم را هدر بدهیم، گفت: اینکه برخی می گویند به دلیل مشکلات شخصی از شهردار انتقاد می کنم اشتباه است، من با آقای شهردار مشکل شخصی ندارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، محمدحسین جعفری با اشاره به شهادت جمعی از آتش‌نشانان شهرداری تهران اظهار داشت: این ضایعه را به خانواده بزرگ آتش‌نشانی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه بهمن قرار گفته‌ایم که یادآور ایام پیروزی انقلاب است، تصریح کرد: یکی از آرمان‌های انقلاب تحقق عدالت اجتماعی بود که اکنون پس از گذشت 37 سال این موضوع به حلقه مفقوده انقلاب تبدیل شده است.

جعفری عدالت اجتماعی را یکی از دغدغه‌های مهم کسانی دانست که دل در گرو انقلاب دارند و تصریح کرد: ابتدا عدالت اجتماعی را باید در مجموعه شهرداری بازخوانی کنیم، اکنون که در آستانه بررسی بودجه سال 96 هستیم باید این موضوع را در نظر داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در سه سال گذشته شهرداری هر طور که خواست بودجه را نوشت و اجرا کرد، ما خواستار ستاره‌دار شدن برخی از پروژه‌ها بودیم ولی متاسفانه اعتقادی به مسیرگشایی در شهرداری وجود نداشت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام مسیرگشایی از خواسته‌های اصلی ما بود ولی متاسفانه انجام نشد.

جعفری با بیان اینکه وقتی قرار است خود منطقه درآمد کسب کند و در منطقه خودش هزینه کند، گفت: در این شرایط مشخص است که بین مناطق مختلف اختلاف طبقاتی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی سیاست‌گذاری در هزینه‌کرد وجود نداشته باشد، گفت: برخی پروژه‌ها اجرا شده است که نتیجه آن افزایش 20 درصدی ترافیک محدوده مرکزی شهر است.

این عضو شورای شهر با اشاره به سؤال جلسه قبل خود در رابطه با پروژه میدان آذربایجان تصریح کرد: آیا قرار نیست سؤال بپرسیم چرا این مقدار اتلاف سرمایه ایجاد شده است؟

جعفری با بیان اینکه هیچ مشکل شخصی با شهردار تبریز ندارم، گفت: نباید با مدیریت ویترینی سرمایه‌های مردم را هدر بدهیم.

وی تاکید کرد: در مدیریت شهری در کلانشهرها حتما اشتباه وجود دارد ولی قرار نیست این اشتباه در نتیجه لجبازی اتفاق بیفتد.

عضو شورای شهر تبریز گفت: با توجه به شرایط موجود اگر بناست به سمت عدالت اجتماعی پیش برویم باید در بودجه‌نویسی دقت بیشتری بکنیم.

وی ادامه داد: افزایش در تعرفه نباید وجود داشته باشد، مسیرگشایی‌ها تکمیل شود تا از بار ترافیکی شهر کم شود.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان